Skoda Fabia Configureerder (Duits)

Verion

Nieuw lid
Aangezien ik in de markt ben voor een Skoda Fabia Combi vroeg ik me af hoe deze er in verschillende configuraties en kleuren uit zou komen te zien. Nu laat de configureer tool op de Skoda website (NL) te wensen over en ook bij de dealers staan dikwijls maar 1 of 2 kleuren.

De Duitse Skoda website biedt gelukkig een meer uitgebreide configuratietool voor zowel de hatchback en combi: http://skoda-cc.cloudapp.net/deu/deu/de-de

Ook kan je hier de 'Monte Carlo' editie configureren, welke zover ik weet ook nog in NL beschikbaar wordt.
Natuurlijk zijn niet alle onderdelen ook bij NL dealers beschikbaar, maar wellicht krijg je zo een leuke indruk.

Bijgaand een tweetal afbeeldingen van configuraties (deze zijn te maken aan het einde van de configuratie met de "wallpaper speichern' knop. wallpaper1.jpg wallpaper2.jpg
 
Werkt zeker goed die configuratie. Ik verbaas mij overigens ook dat opties zoals HillHold wel mogelijk zijn en in NL niet. Is dit een software matig iets wat mogelijk achteraf gewoon aangezet kan worden?
 
Bovenaan Onderaan