Skoda Fabia 2007 model

Jpoers

Lid
Wat vinden jullie van de nieuwe vormgeving van de nieuwe skoda fabia:

zie link voor foto's
skoda-fabia.com

de onderste afbeelding lijkt er op een suzuki swift. echter is de neus wel erg mooi!
 

DJNeO

Actief lid
mwah... deze foto's zien er wel okee uit... neusje vind ik nog steeds niet 100% gaaf, maar wellicht dat wanneer ik hem in t echt zie wel mooi vind /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Frankie

Actief lid
hmmm, hmmm en hmmmm.... beetje terughoudend. Alhoewel de huidige Fabia licht gedateert begint uit te zien heeft ie wel nog steeds meer eigen smoel dan dit nieuwe type. Jammer... Ik vind die afgeronde vormen niet zo geweldig. En waarom niet ook die mooie spiegels van de O2 met knipperlichten ? Ben benieuwd....
 

Timothee

Actief lid
Het ontwerp is niet bepaald in evenwicht vind ik, ik vind hem dus niet geslaagd. Dan vind ik het huidige, gefacelifte, model mooier.
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Octaviarijder</font><hr />
ik vind dit slechte fotoshops.

[/ QUOTE ]

Zoek de verschillen: /forum/images/graemlins/grin.gif
verschil1.jpg

verschil2.jpg
 

EmTee

Lid
Volgens mij heeft DJNeO het "geheim" inderdaad al ontdekt, puur en alleen fotoshop werk. Laten we maar gewoon afwachten hoe hij er volgend jaar uit gaat zien, tot nog toe allemaal gis werk.
Laten we in ieder geval hopen dat hij niet zo lelijk wordt als op de diverse afbeeldingen want dan is dit wat mij betreft m'n eerste en ook laatste Fabia Combi!

EmTee
 

Octaviarijder

Actief lid
De neus zal best wel op die van de Roomster gaan lijken, maar ik denk dat de zij- en achterkant wel een stuk dynamischer gaan worden dan het gedrocht op deze shops. Skoda kennende gaan ze voorzichtig te werk, dat heeft met de O2 ook gewerkt.
 

Jpoers

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mastermind</font><hr />

Zie deze link

http://www.autokampioen.nl/published/akm/content/pages/toekomst/toekomst-skoda.nl.html

Weliswaar een Artist Impression, maar mijn ervaring is dat deze vriendelijke Duitse meneer er meestal er dichtbij zit.

[/ QUOTE ]

behoorlijk mengelmoes van verschillende lampen, in die soort fox zitten een soort O2 lampen,
de fabia de nieuwe roomster,
die 'O3' ook de roomster maar de crossover de oude.
tis nogal wat. en dan de mistlampen, recht rond.
Denk dat die rechte het persoonlijk niet gaan halen want die zaten eerder op de oude fabia en de nieuwe heeft al ronde mistlampen.
 

Henny

Actief lid
In de AutoKampioen van deze week, nummer 12 (1-6-2006), staat een stukje over de nieuwe Škoda Fabia (o.a), met afbeeldingen die hier al genoemd zijn als link.
Platform is van de volgende Polo. Grille is inderdaad Roomsterachtig door het m.i. lelijke chroomwerk rondom, de horizontale bovenlijn is dikker dan de andere zijden en dat maakt het voor mij minder mooi dan de evenwichtiger verhoudingen bij de O² b.v..
Leuk om te lezen dat het huidige model Fabia ontworpen is door de Belg Dirk van Braekel, die nu bij Bentley zit..
De bij de afbeeldingen getoonde station versie van de Suberb zal er volgens de AutoKampioen niet komen en een Škoda op basis van de Fox is ook erg twijfelachtig.
Bij de Fabia heeft men het wel over erg leuke motoren: een 1,4 turbo met 125 pk en ook nog een TSI-motor voor de RS van 1,4 liter met 170pk!
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Henny</font><hr />

Bij de Fabia heeft men het wel over erg leuke motoren: een 1,4 turbo met 125 pk en ook nog een TSI-motor voor de RS van 1,4 liter met 170pk!

[/ QUOTE ]

Da's het betere nieuws! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Hier hoopte ik al op: een benzine-RS van de nieuwe Fabia en dan nog ook met die geweldige TSI.
 

Jpoers

Lid
Eindelijk een dikke versie van de fabia.
We zullen wel zien hoe die nieuwe fab eruit gaat zien.
Al ben ik wel erg benieuwd.
 

RSlogo

Actief lid
Het is altijd afwachten hoe hij er in het echt uit zal zien. Voor mijn gevoel proberen ze er een kleine Audi van te maken, dit hebben ze nl. ook al geprobeerd met de een na laatste Seat Leon. De Leon heeft nu zijn eigen smoeltje en ze willen natuurlijk géén gat in de markt achter laten. /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif
 
Bovenaan Onderaan