Skoda ENYAQ Sound Upgrade

Rawiens

Nieuw lid
Geachte Leden,

Ik rij nu al bijna 2 jaar inmiddels in mijn skoda enyaq uit 2022 Echter heb ik standaard sound system in zitten. Ik zou graag willen upgrade bijv een subwoofer en of deurspeakers te vervangen. Ik heb geen flauw idee hoe je op dit systeem een versterker zou kunnen aansluiten.. Zijn er hier leden die dit kunnen en of voor openstaan dit te kunnen uitvoeren? Of zelf al bij hun enyaq dit hebben gedaan? Ik hoor het graag... Alvast bedankt!
 

Antera

Donateur
Aansluiten op de versterker is lastig aangezien de Enyaq geen losse versterker heeft. Je kan achter wel speakers bij plaatsen bv en dit laten coderen dit maakt al een ander geluid dan alleen voor. Ik kan dit verzorgen. Als je al een versterker zou willen moet dit gekoppeld worden aan de bestaande speakers maar dit moet wel goed gebeuren vanwege het feit dat het systeem anders over de zeik gaat, Dat doe ik dan weer niet ;)
 

Bakkertje

Forumguru

Rawiens

Nieuw lid
Aansluiten op de versterker is lastig aangezien de Enyaq geen losse versterker heeft. Je kan achter wel speakers bij plaatsen bv en dit laten coderen dit maakt al een ander geluid dan alleen voor. Ik kan dit verzorgen. Als je al een versterker zou willen moet dit gekoppeld worden aan de bestaande speakers maar dit moet wel goed gebeuren vanwege het feit dat het systeem anders over de zeik gaat, Dat doe ik dan weer niet ;)
Dag,

Bedankt voor je snelle reactie. Er zitten bij mij nu standaard speakers achterin al in. Welke raad jij aan wat jij dan zou kunnen plaatsen en coderen ?

Van het versterker begrijp ik je zeker.
 

Rawiens

Nieuw lid
@Antera even voor mijn nieuwsgierigheid, als je speakers bij gaat plaatsen en coderen war komen deze dan? Zitten er standaard geen luidsprekers in de achterdeuren?

@Rawiens er zijn upgrades bijvoorbeeld: https://carsoundcenter.nl/audio-upgrade-pakketten/skoda/skoda-enyaq/