Skoda Enyaq Crystal Face (licht plus pakket)

Danny Verweij

Nieuw lid
Beste,

Klopt het dat de start productie van de Crystal Face (licht plus pakket) zal starten in week 25/26 in plaats van week 35?

Dit zou betekenen dat de reeds bestelde auto's met dit pakket eerder geleverd zouden kunnen gaan worden?
Mijn auto staat nu op wk44 (in verband met oorspronkelijke start productie week 35).

Al iemand hierover iets vernomen?
 

Okki

Donateur
Even dit topic kapen. Ik vroeg mij af of er al een forumlid is die de Crystal gril heeft? Ik heb er in elk geval nog nooit eentje zien rondrijden.
 

Ramonq

Senior Member
Ik heb er eentje, sinds twee weken. Ik weet echter niet of hij volledig verlicht blijft tijdens het rijden of dat alleen de horizontaal streep aanblijft. Is wat lastig te controleren als je zelf rijdt. :) Ik heb inderdaad ook geen andere gezien…
 

BJF

Senior Member
Als deze optie betekent dat er tijdens het rijden een horizontale lichtstreep zichtbaar is tussen de koplampen dan zag ik er in Groningen eentje rijden afgelopen week. Kan best een demo geweest zijn, dat weet ik niet.
 

Kanerr

Forumguru
Ik heb er eentje, sinds twee weken. Ik weet echter niet of hij volledig verlicht blijft tijdens het rijden of dat alleen de horizontaal streep aanblijft. Is wat lastig te controleren als je zelf rijdt. :) Ik heb inderdaad ook geen andere gezien…

Misschien even een foto maken in het donker als de auto stil staat met lichten aan :)
 

Okki

Donateur
Of een forumlid uit de omgeving (?) vragen even een foto te maken als je langs rijdt. Ben wel benieuwd.

Ik zie veel horizontale lichtstrepen tegenwoordig, hoofdzakelijk VW (ID) en Mercedes.
 
Bovenaan Onderaan