skoda dealer pouw deventer

ruud076

Actief lid
beste mensen
ik weet niet of er hier mensen zijn die ervaringen hebben met skoda dealer pouw uit deventer
ik heb 3 weken geleden mijn skoda superb 1.5 hatchback uit 2019 daar gekocht.
bij de aflevering had ik gevraagd voor nieuwe kaarten in de navigatie, alzo verkoper bob trekt het kaartje eruit en kijkt erop.
ja er zitten nieuwe kaarten in zegt ie, dus wij de papieren in orde gemaakt en betaald.
na een dag of 2 controleer ik de versie informatie en wat blijkt er zitten kaarten uit 2018 in.
ik gebeld met de vraag hoe het kan omdat hij het kaartje eruit had gehaald en gecontroleerd, ik maak er maar een grap van dat ie met zijn gedachten al bij de vrijdagborrel was en niet goed had gekeken.
hij zegt tegen me dat ik het zo kan updaten , ik zeg dat kan niet zomaar, hij ging het nakijken en me terugbellen.
na een 2 dagen niets gehoord te hebben ik zelf maar weer gebeld, inderdaad je kon hem zelf niet updaten zegt ie , hij ging een kaartje bestellen en laat het me nog weten als ie verstuurd was.
wederom niets meer vernomen en ik maar weer zelf gebeld, ze hadden de verkeerde kaart laten komen en er zou een nieuwe geleverd worden , hij laat het me weten zegt ie.
wederom weer niets vernomen en ik zelf maar weer gebeld, de nieuwe kaart was onderweg.
idd gisteren de" nieuwe"kaart binnengehad , wat denk je ? een kaart uit 2021 !!! das niet precies de laatste nieuwe....
ik ga zo maar weer eens bellen hoe het er nu mee zit , ik koop daar een auto van bijna 28.000 euro en er is alleen maar gezeik over een kaartje van een paar tientjes, ik ben bang als er serieus iets met de auto is wat er dan gaat gebeuren want ik heb nog een jaar bovag garantie op de auto.....
nu ben ik eens op trustpilot aan het kijken geweest naar recensies over deze dealer (had ik vantevoren al gedaan) en de recensies waren niet mals over deze dealer, maar ik denk ik koop een zgan auto van 3 jaar oud , daar zal niks mis mee zijn , dat hoop ik dan toch gezien het gezeur over een navi kaartje.
maar daar kunnen we nog niet op vooruit lopen dus dat doen we ook niet.
ik zal wel onze verkoper bob maar weer eens gaan bellen en luisteren wat ie te vertellen heeft
ik hou jullie op de hoogte
ruud
p.s. ik ben trouwens wel blij met mn auto , hij loopt als een tierelier en lekker zuing 1:17,5 dagelijks werkritje breda-tilburg binnendoor 80km weg
UPDATE 13.00 uur : net nog eens opnieuw gebeld het geval weer uitgelegd dat het weer niet de goeie nieuwe kaarten waren en hij vertelde me dat de kaarten te downloaden waren , ik zeg dat klopt alleen de nieuwe kaarten zijn groter als de sd kaart die jullie opgestuurd hadden
dus dat gaat niet passen, en de sd kaart die ik volgens jullie dan moet aanschaffen is niet origineel en dat ziet het systeem.
als jullie nu een passende sd kaart leveren zal ik het nog eens proberen.
maar dat scheen niet de bedoeling te zijn om een sd kaart op te sturen en het was niet nodig want je moest ze er allebei indoen en dan zou het wel werken en hij heeft me de handleiding gestuurd (die ik allang gevonden had )
ik vind het te belachelijk voor woorden dat ik alles uit de hoek moet zoeken wat zij gedaan zouden moeten hebben in eerste instantie, maar nagelaten hebben en over gelogen hebben dat er nieuwe kaarten inzaten. hij had er nota bene de kaart nog uitgehaald om te kijken !!
ben nu druk bezig met pogingen te doen om de navi te updaten.....
en ja ik ben blij met de auto maar niet met de service tot op heden, men doet net of ik blij moet zijn dat ze me deze auto bijna voor niets hebben weggegeven .
 

Bijlagen

  • lekker zuinig.png
    lekker zuinig.png
    1,2 MB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:

kwillems

Donateur
Ik zou de blijdschap en het plezier over je nieuwe auto niet laten vergallen door de klungelige gang van zaken rond de update van je navigatiesysteem. Uiteindelijk zegt het immers niks over de kwaliteit van je auto. Gewoon blijven aandringen op een goede update en voor het overige genieten van je Superb.
 
Bovenaan Onderaan