Skoda Connect status

xplain

Forumguru
Na eerste 2 weken goed werken is Skoda Connect zowel via de app als via de website niet beschikbaar. Na inloggen krijg ik volgende foutmelding:

{"message":"internal error"}

upload_2022-1-10_22-16-41.png

Nog mensen die momenteel problemen hebben hiermee?
 

hemi24

Forumguru
Even geprobeerd, maar ik krijg dezelfde melding:

upload_2022-1-10_22-21-34.png

Vanochtend wou ik de status van de auto even snel controleren en toen haperde de site ook een paar keer tussen inloggen en tonen van het 'dashboard'.
 

Japanese Power

Donateur
De app doet het al 2 dagen goed momenteel, op dit moment kan ik gewoon alles doen in de app. Maar vorige week lag hij er 4 dagen uit en had m'n auto nog steeds de oude status. Maar goed, we zitten met z'n allen in quarantaine thuis, dus dat maakt dan niks uit. Het is al 4 jaar een drama en dat zal echt niet zomaar veranderen. Wen er maar aan...
 

xplain

Forumguru
Haha letterlijk 1 schooldag de voorverwarming gebruikt en m'n kinderen keken er al naar uit om dat morgenvroeg opnieuw in te schakelen. Mooi niet dus
 

xplain

Forumguru
Ben beetje thuis in de wereld en op basis van de ervaringen hier en op andere fora en op basis van de foutmelding echt de indruk dat die dienst er bewust even uit ligt voor maintenance. Iets dat vaak voorkomt in de iets minder stabiele en slecht beheerde IT omgevingen. Frequent een reboot doen om onverklaarbare problemen te voorkomen.
 

xplain

Forumguru
Loopt weeral 2 weken stabiel

Inmiddels is de app ook in een nieuw jasje gestoken:
5823c0ecb603f7f986c039ac55a13a14.jpg


Als dat maar goed komt...
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan