Skoda Connect problemen

DannyDeGroot

Nieuw lid
Vandaag voor de 2e keer problemen met Skoda Connect. (aantal weken zelfde problemen, maar toen bood reset naar fabrieksinstellingen de oplossing)

Kan geen verbinding meer maken.

Terugzetten naar fabrieksinstellingen biedt nu geen oplossing.
Blijf de melding service niet beschikbaar houden.

Getest met Hotspot op telefoon en huisnetwerk ..............
 

Adriaan1962

Nieuw lid
Inderdaad. Connect werkt plotseling niet meer. Al twee keer over gebeld met klantenservice. Geen reactie tot dusver.
 

Bertuz

Lid
Ditzelfde probleem had ik in de Golf met Car-net van VW. al 2 keer compleet opnieuw moeten instellen na terugzetten van fabrieksinstellingen afgelopen paar weken (ook afgelopen dinsdag).
 

DannyDeGroot

Nieuw lid
Nu lijkt alles weer te werken.
Mail naar Skoda gestuurd, maar die zijn niet zo snel met reageren.

Gebruik eigenlijk alleen de file informatie: die is (als het systeem werkt) perfect. Maar om daar nu voor de gaan te betalen (na een jaar) betwijfel ik.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Precies, daarom heb ik mij de moeite van het activeren bespaard. Ben zo gelukkig zelden in de file te staan en de file info komt gewoon via TP.
 

EdK

Forumguru
Ik ga nu steeds meer begrijpen dat het nu nog graties is...... je zal er maar voor betaald hebben....
 

EdK

Forumguru
Ja ga vragen of ze het ff kunnen uitleggen en kunnen connecten voor me.... ben een NUL met connecten...


Ohhhhhh wat ga ik een lol hebben....... Zal je net zien werkt alles weer....
 

Stuiver

Forumguru
En. @EdK . Werkt het?

Bij Mij werkt het nog steeds niet. Wie is eigenlijk eigenaar van Skoda Connect: de dealer, de importeur of Skoda NL?

Ik heb dus nu twee problemen: ik krijg geen PPOI's geinstaleeerd (Hier) , en een bypass om dat probleem op te lossen (skoda Connect gebruiken, via @waaltje werkt ook niet....) Als iemand een mogelijkheid weet lees ik het graag.
 

EdK

Forumguru
Maar je weet hoe ik een beetje in elkaar steek, ik moet dat zelf ervaren inclusief die ergenis dan...
Maar simpelweg nog geen tijd voor gehad, en ook geen haast....
 

Stuiver

Forumguru
Zojuist op Twitter gesproken met medewerker Skoda_NL: er wordt gewerkt aan een mogelijkheid om te zien of er een actieve storing is bij SkodaConnect.

De storing op dit moment is bekend en er wordt aan gewerkt.

Wel tof dat iemand reageert op zondag, toch?
 

Horkje

Forumguru
Zo’n antwoordservice is best handig.

Meestal kunnen en mogen ze helemaal niks maar als je als klant toch even je verhaal op het moment kwijt kunt heb je toch al snel een positiever beeld.

Maar wel benieuwd naar de stabiliteit van Skoda Connect. Zien we na een jaar gratis gebruik wel of het echt meerwaarde heeft en het het geld ook waard is als je ervoor moet betalen.
 
Bovenaan Onderaan