Columbus Skoda connect, nieuwe code?

mister9

Actief lid
Goedemorgen,

Ik heb vanmorgen via de hotspot van m'n mobiel skoda connect gekoppeld.
Ik heb sinds afgelopen vrijdag de Octava Style Business en dus het columbus systeem.

Op zich ging alles goed. Code op m'n systeem ingevoerd, en toen bleef er heel lang zoeits al "online instellingen worden gecontroleerd" staan. Zolang dat ik na een tijd op Annuleren heb gedrukt.

Op de app op m'n telefoon was alles inmiddels netjes gekoppeld, en had ook een "succesvol aangemeld" mail gehad.
Na die annulering kreeg ik "fout: skoda connect" als ik de Skoda connect wilde openen. Dus heb ik alleen Skoda Connect terug gezet naar fabrieksinstellingen.

Nu wil ik 'm dus weer opnieuw koppelen. Hij vraagt dus weer een code, maar online kan ik niet opnieuw het chassisnummer nummer van de auto ingeven, omdat die reeds aangemeld is. Ik heb dus een nieuwe koppelcode nodig voor de columbus, of de huidige aanmelding verbreken online en opnieuw aanmaken.

Iemand enig idee hoe nu verder?

Thanks!
 
Laatst bewerkt:

Cees33

Forumguru
Ik heb exact hetzelfde gehad en na 3 dagen werkte hij plotseling. het enige wat ik niet heb gedaan is terug naar fabrieksinstellingen. Ik heb geannuleerd omdat het veel te lang duurde en vervolgens kreeg ik de eerste drie dagen een foutmelding en toen plotseling niet meer en werkte alles prima.

Succes!
 
Bovenaan Onderaan