Skoda Connect niet zichtbaar in infotainment

FlorisR

Nieuw lid
Hi allen!

Ik ben sinds gisteren eigenaar van een nieuwe Skoda Superb combi (2021) met Amundsen infotainment.

Ik heb MySKODA gedownload en ingesteld en geactiveerd in de wagen. Ik kan via de app nu zien waar de wagen is en of deze gesloten is ed, maar op het infotainmentsysteem zie ik nergens Skoda connect staan en in verschillende filmpjes op YouTube zijn deze wel te zien.
Doe ik iets verkeerd? Moet ik deze downloaden op het infotainment? Hoe krijg ik deze zichtbaar?

Groeten,
Floris
connect.JPG
 

FlorisR

Nieuw lid
Ik heb een menu-knop en als ik daar op duw krijg ik alle menu-items te zien (radio, navi, etc) maar nergens iets van de connect. In m’n vorige wagen (Audi) gebruikte ik dit vooral om m’n agenda door te sturen en snel vrije pakeer plaatsen te vinden in steden waar ik niet veel kom.
 

Rallye

Forumguru
Het lijkt erop dat dit verschoven is naar de de app-knop, waarachter Smartlink zit. Dus Android auto of Apple Carplay met de MySkoda app.
 

hemi24

Forumguru
Volgens mij zit Floris wel goed, onder het menu en dan de connectie diensten, daar kun je zaken als brandstofprijzen, beschikbare parkeerplaatsen, weer, etc. raadplegen.
 

Barnie85

Nieuw lid
Is hier al een oplossing voor? Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij is het connect menu ook niet zichtbaar in het infotainmentsysteem (amundsen)
 
Bovenaan Onderaan