skoda connect locatie auto

Gisteren skoda connect aangeschaft, belangrijkste dat ik het aanschafte was dat ik de locatie van de auto wil weten. Heb de app my skoda. Ingelogd enz, maar kom er niet uit. Zie alleen hoeveel brandstof,kmstand en olie verversen, daar heb ik nou juist niks aan. Zit die functie er wel op, of wat doe ik fout.
Toch zonde van die 49 euro als het niet lukt.
 

fanSkoda-VW

Donateur
My Skoda app op Scala Business 2019 met af fabriek navigatie.
Navigeren aangeklikt et voila: mijn parkeerpositie verschijnt op m'n Huawei, dus Android.

grtss
 

Japanese Power

Donateur
Per auto zijn de mogelijkheden helaas nog wel eens anders. Van de opties die ik op mijn Kodiaq had zitten zijn er een aantal niet beschikbaar in m’n Enyaq. Als ik daarentegen naar de opties van de CitiGo E iV kijk heb ik veel meer opties, zelfs erg veel voor zo’n kleine voiture.

En waarom er zo’n verschil in de app zit per model. Geen idee. Vind het persoonlijk best onlogisch…
 

hemi24

Forumguru
Misschien de app een keer afsluiten en opnieuw opstarten; navigatie zou gewoon onderaan het scherm moeten staan!
 

hemi24

Forumguru
Heb ik gedaan, klopt navigatie staat onderaan. Maar ik bedoel eigenlijk als je auto bijv gestolen word waar ie zich bevind.

Als ze het goed doen : in een container, succes!

Als de auto gestart wordt, zou de locatie aangepast moeten worden in je app.
Je kunt ook een gebied definiëren en als je auto daarbuiten komt, krijg je een melding.
 
Bovenaan Onderaan