Skoda connect geen dataverbinding

1983jeroen

Forumguru
Ik probeer de MySkoda app te koppelen aan m'n auto met Amundsen systeem.
Ik heb geen betaalde account, maar dan zou ik alsnog ritgegevens moeten kunnen inzien toch?

Ik verbind de auto met WiFi hotspot met internet, maar als ik dan de code ingeef om te koppelen krijg ik de melding "geen dataverbinding beschikbaar" op de radio.
Heb dit meerdere dagen achter elkaar geprobeerd.
Werkt dit überhaupt niet meer of is er een andere oorzaak?
 

1983jeroen

Forumguru
Een paar dagen later werkte het wel. Je hebt er alleen niets aan, want zelfs ritgegevens kun je niet inzien bij de Octavia.

Mijn oudere Peugeot had dit al wel en dat werkte prima en gratis.

Las wel over de mogelijkheid van Connect Lite oid dat met een OBD plug werkt.
Zal die eens vragen aan de dealer binnenkort
 

Antera

Donateur
Bespaar je de moeite. Is allemaal zonde van je geld. Het werkt of niet of slecht ( verkeerde info)

Internet staat er vol mee ;)
 

CharlesTucker

Forumguru
Live traffic via Connect werkt wel goed bij mij, en ik ben er altijd wel blij mee. Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit de laatste tijd wel terugloopt, vooral voor wat betreft zaken als het weergeven ongevallen, wegwerkzaamheden (worden vaak lange tijd niet verwijderd, als er in werkelijkheid niets meer aan de hand is). Toeval of niet, dit lijkt wat samen te hangen met de redelijk grote aantallen ontslagen bij TomTom recentelijk, en TomTommers die zelf een andere baan zoeken en vinden (TomTom levert niet de kaarten voor Skoda, maar wel live-traffic). Maar verder volledig eens met Antera ja, het is over het algemeen allemaal niet best gesteld met het Skoda on-line gebeuren.
 
Bovenaan Onderaan