Skoda Citigo Swing Radio

tomcat80

Nieuw lid
Goedeavond allen!

Veel gelezen op het forum tot dusverre! Zeer inspirerende vragen/antwoorden.

Daar de automarkt net als de huizenmarkt ook een beetje op slot zit, en de afschrijving gering is met een torenhoge bezineprijs, lijkt het een goed idee om onze Citigo (8-2013) te voorzien van een aantal upgrades.

Groot nadeel wat wij graag willen oplossen is de Bluetooth oplossing van de Navigon. Blijft met diverse telefoons, zowel met bellen als met streamen schokken tot een onbruikbaar niveau. Naast het feit dat je de Navigon altijd moet plaatsen om te kunnen gebruiken.

Vanmiddag liep ik tegen een Skoda Swing aan voor een hele mooie prijs, maar lees vervolgens links/rechts dat de 'componentenbeveiliging' wellicht een probleem zou kunnen zijn. Hoe los ik dat op?

Hoor graag jullie reacties!

Groet,

Tom
 

Rainesh

Forumguru
Component beveiliging kan ik gewoon origineel eraf halen. Ik heb toegang tot Odis Online.

Maar ander ding, heb je een software update geprobeerd voor je huidige radio?

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 

tomcat80

Nieuw lid
Ik heb de Navigon zelf geupdate. Is er voor de radio een update noodzakelijk? Dat is namelijk de standaard radio.

1647714372319.png
 

tomcat80

Nieuw lid
Ik gebruik de Bluetooth op de Navigon, en daar zijn geen updates meer voor. Laatste map update is Q4 2020. Als je de Navigon boot komen de versienummers van de modules voorbij, als ik dat vergelijk met wat er online beschikbaar is, dan lijkt er niets nieuwers meer te zijn.
 

hemi24

Forumguru
Dat zijn gegevens van de Navigon PID; je radio zelf (RCD215) heeft of een bepaalde FW-versie…
 
@Rainesh
Zou jij wellicht voor mij kunnen checken of er een update is? Heb zelf de Swing 2 (zelfde als de foto van tomcat) en heb helaas veel problemen met Bluetooth… Ik heb meer gegevens voor je als je dat nodig hebt (versie nummers etc) Ik zou je eeuwig dankbaar zijn!

Groet,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rallye

Forumguru
@fights_chimp_0a Zoals hierboven weergegeven heeft Rhainesh die gegevens, zowel van de radio als de Navigon, nodig. Als je die post en een @ voor zijn naam ze, ziet hij dat er een bericht voor hem is.
 
Bovenaan Onderaan