wvn
Nieuw lid
Via mijn leasemaatschappij kwam ik terecht bij Skoda Center de Meern. Waarom niet gewoon in mijn eigen woonplaats bijna om de hoek van mijn woning.. Geen idee. Maar zoals zovaak toch maar de ervaringen afgewacht.
Het bestelproces via de leasemaatschappij afgerond en nog geen week later het eerste telefoontje. Samen met de verkoper nog even de opties doorgenomen. Fijn! Even de bevestiging dat alles klopt.
Daarna is er wel geteld nog 2 keer contact geweest. 1 maal via email, dat de levering van de nieuwe octavia op schema ligt en 1 keer telefonisch om een afspraak te maken voor de aflevering. Geen overbodig contact. Dit is precies goed.
Bij aflevering had ik er voor gekozen om de auto op te halen. ’s Ochtends naar de garage en eenmaal aangekomen begon het feest. Bij binnenkomst netjes ontvangen door de jonge dame achter de balie en uiteindelijk verder geholpen door mijn vaste contactpersoon. Eerst alle boekjes en administratie doornemen (terwijl je eigenlijk zit te wachten op de sleutels). Tussendoor is er voldoende ruimte en tijd om onduidelijkheden uit de weg te helpen.
Administratie klaar, tijd om naar de auto te gaan. Leuke verrassing was dat deze ‘ingepakt’ klaar stond. Als een klein kind trek je het doek van de auto en daar staat die dan.
Ondanks het feit dat je als een gek de weg op wilt neem je de tijd om even alle opties door te nemen. Zelfs het instellen van de bluetooth verbinding wordt geregeld. Natuurlijk een simpel iets, maar toch.
Ongeveer 2 weken na aflevering een telefoontje of alles naar wens is.. prima! Perfect!
Conclusie: niet teveel email, niet teveel telefoontjes. Alleen wanneer dat echt nodig is. Ideaal in deze toch wel hectische tijden. Het hele afleverproces was leuk om eens mee te maken en zelfs de bos bloemen leefde langer dan een week.
Het bestelproces via de leasemaatschappij afgerond en nog geen week later het eerste telefoontje. Samen met de verkoper nog even de opties doorgenomen. Fijn! Even de bevestiging dat alles klopt.
Daarna is er wel geteld nog 2 keer contact geweest. 1 maal via email, dat de levering van de nieuwe octavia op schema ligt en 1 keer telefonisch om een afspraak te maken voor de aflevering. Geen overbodig contact. Dit is precies goed.
Bij aflevering had ik er voor gekozen om de auto op te halen. ’s Ochtends naar de garage en eenmaal aangekomen begon het feest. Bij binnenkomst netjes ontvangen door de jonge dame achter de balie en uiteindelijk verder geholpen door mijn vaste contactpersoon. Eerst alle boekjes en administratie doornemen (terwijl je eigenlijk zit te wachten op de sleutels). Tussendoor is er voldoende ruimte en tijd om onduidelijkheden uit de weg te helpen.
Administratie klaar, tijd om naar de auto te gaan. Leuke verrassing was dat deze ‘ingepakt’ klaar stond. Als een klein kind trek je het doek van de auto en daar staat die dan.
Ondanks het feit dat je als een gek de weg op wilt neem je de tijd om even alle opties door te nemen. Zelfs het instellen van de bluetooth verbinding wordt geregeld. Natuurlijk een simpel iets, maar toch.
Ongeveer 2 weken na aflevering een telefoontje of alles naar wens is.. prima! Perfect!
Conclusie: niet teveel email, niet teveel telefoontjes. Alleen wanneer dat echt nodig is. Ideaal in deze toch wel hectische tijden. Het hele afleverproces was leuk om eens mee te maken en zelfs de bos bloemen leefde langer dan een week.