Skoda Car Configurator

poekie

Actief lid
Hmm..
Even de search functie gebruikt, maar kon niks vinden over een Skoda Car Configurator.
Ik vond het al vreemd dat op de Nederlandse Skoda site geen car configurator te vinden was.
Lijkt me toch een noodzakelijk item voor aspirant Skoda rijders.
Dan maar even naar onze Oostenrijkse vrienden waar de car configurator wel te vinden is. En ook keurig bij een bepaalde keuze andere opties uitsluit of juist aangeeft dat andere opties dan verplicht zijn.

Oostenrijkse Skoda Car Configurator

Zou voor Skoda Nederland toch niet zo moeilijk moeten zijn om in overleg met hun Oostenrijkse collega's die java applicatie te kopieren en te vertalen?

nomad

Senior Member
Het valt me trouwens op dat in veel landen de uitvoeringen niet gelijk lopen. Er is bijv. verschil tussen een NL Elegance en een Duitse Elegance. Waarom zou dat verschil erin zitten ?

Droopy

Actief lid
De importeur heeft een vinger in de pap. Voor Nederland willen ze nog wel eens zaken weglaten om de prijs laag te houden, wetgeving in bepaalde landen verplichten sommige opties.

CorNi

Nieuw lid
Heb die Belgische maar eens geprobeerd, kwam zowaar €7000 goedkoper uit dan in Nederland /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/confused.gif
Wat zie ik over het hoofd, buiten de Belgische nationaliteit maar aannemen dan he

poekie

Actief lid
De magische afkorting heet BPM

Definitie:
BPM staat letterlijk voor Belasting Personenauto’s en Motoren en bedraagt 45.2% van de netto catalogusprijs. Van dat bedrag wordt voor een niet-diesel € 1540,- in mindering gebracht. Voor een diesel wordt bovenop het BPM bedrag € 328,- in meerdering gebracht.

Nederland is zo'n fijn land waar je meerdere keren belasting kan betalen. Eerst BPM(45%), dan nog eens BTW(20%), dan nog eens accijnzen op de brandstof(60%) en dan nog eens snelheidsbelasting door die pet-snor-combinatie.
Leuk he? kun je lang over nadenken als je in de file staat!

Logic

Actief lid
Die snelheidsbelasting heb je volledig in eigen hand Poekie /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Wiseguy

Actief lid
/forum/images/graemlins/worshippy.gif pet-snor-combinatie....nOn Die kende ik nog niet moet ik zeggen.... /forum/images/graemlins/grin.gif Errug goed ook!

Hetzer

Forumguru
hou op over de bpm , moet je eens kijken in die zelfde carconfigurator wat je in Oostenrijk moet betalen voor een Octavia-2 4X4 tdi ... 24.000 euri ,, ga dat maar eens vergelijken met in ons belastings landje je barst in /forum/images/graemlins/407.gif

uit..

poekie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Die snelheidsbelasting heb je volledig in eigen hand Poekie /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

[/ QUOTE ]

Onder de voet bedoel je? /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Hetzer

Forumguru
ik heb een nieuwe gevonden EEN CARSTYLIST, best een aardige!!!!!
rockon.gif

http://www.skoda.fi/carstylist/

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Gelukkig, eetje waarbij de kleuren wel goed worden weergegeven!

[/ QUOTE ]
Satin Grey kende ik nog niet.

Bovenaan Onderaan