Skoda @ Brussels Car Show 2012

SergeH

Lid
Dit is dan de laatste reeks : Autosalon Brussel 2012

IMG_1604.jpg IMG_1605.jpg IMG_1606.jpg IMG_1607.jpg
Ik moest toch eens met een skoda verkoopsterke op de foto zenne ;). Ben toch van haar boven in de vip ruimte iets mogen gaan drinken :-).

Raar dat daar veel volk rondhing hé ;)
Hoe zou dat nu komen?
Wie weet stond ik er ook niet rond op dat moment:shocked:

Fabia

† In Memoriam
De Fabia MOnte Carlo blijft een hele mooie auto om te zien. Toch jammer dat je die in NL niet kan krijgen.

SergeH

Lid
In het nieuwe logo zit idd geen groen meer bij ;). Ziet er wel heel mooi uit. Hopelijk kan je over de oude later het nieuwe zetten.

E

Ex-lid 2926

Mooie foto's. Als ik die rally Fabia zie vind ik het jammer dat Skoda in NL de wedstrijdsuccessen niet meer onder de aandacht brengt. Het past misschien niet helemaal bij het groene imago dat Skoda graag uit wil dragen, maar 2 pijlers is ook niet verkeerd.
Subaru staat nog steeds bekend als een geweldige caravantrekker dankzij de 4x4, maar stond tot voor kort ook te boek als een zeer sportief merk door de successen met de Impreza WRX.
Nu Subaru niet meer meedraait in het rallycircuit is er van het sportieve imago niet zo bijzonder veel meer over. En de verkoopcijfers zijn naar beneden geduikeld.
Een Fabia hatcback in een sportieve uitmonstering, gebaseerd op de rallyauto, zou ook wat meer jonge kopers naar de Fabia doen kijken.

Bovenaan Onderaan