skoda brunssum

snake

Nieuw lid
een klein bedrijf in onze mooie stad brunssum ,pas nog auto weg gebracht voor groot onderhoud, werd gooed geholpen verder geen problemen alom een gooed bedrijf...

Timothee

Actief lid
Als je dat officiële servicepunt (geen dealer) in Brunssum bedoeld, heb ik daar toch andere ervaringen mee en een collega van mij ook.
De bereidwilligheid bij aanvraag van een proefrit en informatie over bekleding was nogal minimaal en de antwoorden per mail ronduit kortaf (in tegenstelling tot een andere dealer in het zuiden die wel een nette reply stuurde).

Het kwam op mij over alsof ze het liefst geen zaken deden met leaserijders.

van_der_P

Senior Member
Als je dat officiële servicepunt (geen dealer) in Brunssum bedoeld, heb ik daar toch andere ervaringen mee en een collega van mij ook.
De bereidwilligheid bij aanvraag van een proefrit en informatie over bekleding was nogal minimaal en de antwoorden per mail ronduit kortaf (in tegenstelling tot een andere dealer in het zuiden die wel een nette reply stuurde).

Het kwam op mij over alsof ze het liefst geen zaken deden met leaserijders.

Voordat ik Skodarijder werd ben ik er ook eens geweest. Wilde een nieuwe O1 kopen een SLX TDI. Maar toen ik hoorde wat ik voor mijn 2 jaar oude 306 1.9 D sedan terug kreeg. Heb ik mij afgevraagt of ze wel graag een nieuwe auto verkopen. Kreeg minder dan de helft terug van wat deze auto nieuw gekost had, met 73000 km op de teller. Een afschrijving van meer dan 50 %

Bovenaan Onderaan