Skoda blauw F1

Stevo10

Nieuw lid
Hallo even voorstellen.

Ik ben Ivo Gerritsen, 33 jaar en sinds 26 November 2016 eigenaar van deze blauwe F1. Auto bevalt super altijd dealer onderhouden met boekjes.

Ik lees al even mee op het forum hier en dacht stel me ook even voor.

Auto zo std gekocht bij de dealer.

Inmiddels wat aanpassingen gedaan.

Logo vervangen voor nieuwe

Std radio eruit vv voor alpine headunit.

Actieve subwoofer ingebouwd std geluid valt tegen.

Parrot carkit ingebouwd altijd makkelijk.

Oem Skoda 16 inch wielen
Monte Carlo black met Chrome rand.

Momenteel op winterset.

Std wielen laten coaten in brons kleur x wat anders dan zwart.

Cordoba

Forumguru
Welkom Ivo. Waarom heb je een Alpine én een parrot ingebouwd? Je kunt toch gewoon een Alpine met bluetooth kiezen?

turboturbo

Forumguru
Idd mooie velgen zeg! Hoe heb je zulke nette 5x100 velgen gevonden? Of zijn dat nieuwe die nu nog oa op de nieuwe Fabia of Rapid geleverd worden (die hebben toch een andere ET waarde?)

En zijn die zilveren OEM velgen of aftermarket (de 'winterset'). Ik vind die ook niet lelijk :thumbsup:

En dat interieur heb ik ook nog nooit in een Fabia mk1 gezien, is dat een Skoda interieur? Lijkt veel op het Seat Ibiza interieur wat ik gezien heb bij de Fabia van @Cordoba ....

turboturbo

Forumguru
Thanx Afrit, leuk om dat terug te zien...

Zo te zien een luxe uitvoering want ik zie bijv ook een mfa / lcd display in de teller cluster. Dat heb ik ook nog nooit in een Fabia 1 gezien.
Edit; ik zie dat de bekerhouder nog mist voor de completie..... :)

Stevo10

Nieuw lid
B7B7AB8B-51E9-4F37-BA1E-14E2DA389022.jpeg De F1 is van 2005 idd. Zitten goed fijne stoelen.

Oem wielen Skoda via Facebook gekocht 7j et46.

Die andere wielen zaten bij aankoop eronder 16 inch nu met winterbanden.

Stond lenzo in aan de binnenkant.
Lak was erg slecht aan het worden dus hup naar de coater ermee.

Cordoba

Forumguru
Die Ronal velgen hebben niet de originele ET-waarde, dat moet namelijk ET43 zijn. Met ET46 staat ie nog 6 mm (2 x 3 mm) smaller op de banden, ik heb juist velgen met ET38 gemonteerd (origineel Audi A3) waardoor ie juist 10 mm breder op de wielen staat, en wat vlakker door de bocht gaat.

Stevo10

Nieuw lid
Ik zag het. Wat adviseer je eibach veren op std schokdemper? Auto heeft 143xxx gereden.

Of AP verlagingset

Auto moet op de snelweg bij 130 ook goed aan voelen.

Stevo10

Nieuw lid
Paar leuke aanpassingen

Rs pinkers

25 jaar editie pendalen

skoda fabia in het zwart monte Carlo

Foto’s lukt even niet ivm formaat

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan