Skoda autostoel leer beschadigd :(

VEEJAY

Forumguru
Heren, helaas is het leer op de passagierstoel beschadigd, het is niet gescheurd gelukkig. Weet iemand toevallig of dit nog weg te werken is?

Als iemand goede herstel adressen weet (liefst omgeving Den Haag of Utrecht) dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

O2leer.jpg

Stevens

Nieuw lid
Je moet de hoge hakken van de vrouw uitdoen als je een avontuurtje doet in de wagen...:-)
Gewoon bij een firma langsgaan die lederinbouw doet, die herstellen dat wel.

VEEJAY

Forumguru
haha is inderdaad door mijn vrouw aangericht. Maar door mijn schuld, kan het haar niet kwalijk nemen. Maarre, dus het valt wel te herstellen?

Ik zal de verschillende bedrijven aanschrijven.

Antera

Donateur
dit is heel goed te herstellen. word weer netjes opgevult gepolijst en weer opgepoetst en je ziet er niks meer van

VEEJAY

Forumguru
3 offertes binnen.

1. 200 euro
2. 150 euro + auto 1 dag kwijt
3. 95 euro, wordt voor de deur gedaan.

Ik ga voor optie 3.

VEEJAY

Forumguru
Optie 3 werd uiteindelijk 40 euro onder het mom van "voor niets gaat de zon op". Resultaat erg teleurstellend. Optie 1 en 2 zouden denk ik wel naar tevredenheid zijn geweest maar ik wil mijn auto niet 1 dag kwijt hiervoor. Ik wordt zelf ook een dagje ouder en de auto ook, dus laat het er maar bij.

deusjevo

Forumguru
Maar het is nu dus wel gerepareerd maar niet naar tevredenheid?
Fotootje van na de reparatie dan maar?

Antera

Donateur
had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Leer goed herstellen kost goed geld en is niet ff snel voor de deur te doen. vergt wel eht nodige tijd en werk. balen nu kan je het alsnog goed laten doen

ben benieuwd naar het voor en na fotootje

VEEJAY

Forumguru
Ik zal een foto maken en plaatsen, tja 'de expert' mailde dit destijds:

Goedenavond,

De schade kan wel hersteld worden en de kosten hiervan bedragen 95 euro inclusief btw.
Wilt u voor een eventuele afspraak contact met mij opnemen op xxx.

met vriendelijke groet,

Dan denk ik, het kan gemaakt worden... Maar goed met schade en schande wordt je wijzer.

Antera

Donateur
Dan zijn jullie niet helemaal duidelijk naar elkaar geweest vrees ik. Hij had er andere ideeen over dan jij. Of dacht hij het wel te kunnen maken maar viel het naderhand tegen? Anders had hij toch kunnen zeggen toen hij er was dat het erger was dan hij dacht op de foto en dat het dan niet goed gaat lukken om dan de keus aan jouw over te laten. Jammer maar nu gaat het goed komen.

VEEJAY

Forumguru
De after foto staat al een week op de camera maar heeft zijn weg naar de pc nog niet gevonden.

Bij nadere inspectie moet ik wel zeggen dat je dus niks meer voelt als je er met je vingers overheen gaat. Het zit nu dus wel weer goed vast en zal daarom (hopelijk) niet verder uitscheuren.

Nu is het kapje van de xenonsproeier er af gevallen, deze is dus in bestelling. Wordt bijna een dagtaak om die Skoda een beetje fraai te houden. :)

deusjevo

Forumguru
Bij nadere inspectie moet ik wel zeggen dat je dus niks meer voelt als je er met je vingers overheen gaat. Het zit nu dus wel weer goed vast en zal daarom (hopelijk) niet verder uitscheuren.

Hmm, waarschijnlijk opgevuld met één of andere was of zo?
Heb je nog garantie gekregen hoelang het zo blijft?

Bovenaan Onderaan