Sitechris: SEAT Ibiza 1.5 TSI Sport (pagina 7)

LT83

Forumguru
Je hoort meer windgeruis(of banden) dan motor/uitlaat.
Dit kan echt niet Chris......een vierploffertje om de groene te pleasen a la, maar snel een M-performance eronder denkik toch??
 

philippe bakker

Forumguru
ik zou ook nog eens tot in Duitsland moeten geraken om dat eens te meten en filmen. maar tijd he :(. met de RS was dat 14 sec en dat filmpje staat hier ook ergens
 

LT83

Forumguru
Ik ook niet hoor, was met app Race Timer. Kan dus wel iets schelen, maar ook niet echt veel. En mijn gewicht telt natuurlijk ook (niet) mee ;)

Tussen de apps scheelt het niet zo heel veel inderdaad, alleen meten die met een veel lagere nauwkeurigheid de GPS snelheid (1hz vs 10hz of zoiets dacht ik). Daar kan je dan soms rare uitschieters van krijgen.
Op teller hebben veel auto's een afwijking, bij 100-200 teller, meet je bijvoorbeeld 95-190km/h
En je meet dan inderdaad een kortere afstand, maar de km's op hogere snelheid duren helaas ook nog eens het langste.
De vuistregel is om bij tellerfilmpjes circa 5-10% op te tellen om tot de dragytijd te komen.
Mijn S4 doet teller 8.5 en 9.0 Dragy bijvoorbeeld , de oude S3 8v van een maatje 9.3 en 10.3 bijvoorbeeld
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja het zal in werkelijkheid wel wat schelen in die richting. Maar in elk geval een stuk beter dan die dramatische tijd van de niet gechipte versie.
 

larsy

Forumguru
Mooie wagen . :rockon::thumbsup:

“beter dan ne ford ;)

Ook Leuke filmpjes … (dat moet ik ook eens doen)
 

philippe bakker

Forumguru
Beter dan ne ford …. Ik denk dat Chris heeeeel veel plezier aan zijn fordje heeft gehad. Maar hij kiest eigenlijk altijd auto’s waarmee het leuk rijden is :)
 

JeSko

Forumguru
Heb een tijd terug ook met zo ne Ford gereden, en daar kunnen veel merken een puntje aan zuigen ;)
 

larsy

Forumguru
Ik heb ook al met ford gereden pfff
lang leven german cars :rockon:
En anders heeft hem de verkeerde keuze gemaakt . Maar ik denk het niet
8315B440-8CC3-460B-8BA0-4B24DF5C4AE6.jpeg
 
Bovenaan Onderaan