Signaal bij 'geen gordel om'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Signaal bij \'geen gordel om\'

Ben ik nu gek aan het worden ? Als ik mijn Fabia Combi Elegance start en ik draag geen gordels, dan hoor ik geen waarschuwingssignaal. Ik weet zeker dat dat bij mijn vorige Fabia wel zo was en ik zou bijn zweren dat mijn huidige wagen dat bij het begin ook deed.
Hebben de nieuwe Fabia's (zeg: vanaf mei) nu wel of niet zo'n signaal ?
 

Karstieman

Forumguru
Re: Signaal bij \'geen gordel om\'

Bij de O2 loopt eenzelfde draadje (gordelping 2).
Eea. leert dat je bij de dealer de ping aan of uit kan laten zetten. /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Scheppie

Actief lid
Re: Signaal bij \'geen gordel om\'

Die van mij is 2 weken geleden afgeleverd, zonder signaal.
 

Hetzer

Forumguru
Re: Signaal bij \'geen gordel om\'

Ik heb ook een "nieuw" model Fabia Combi Elegance maar die van mij geeft ook geen signaaltje
 

Joeri

Actief lid
Re: Signaal bij \'geen gordel om\'

Ik weet ook geen Fabia Elegance facelift die een signaal geeft. Het kan wel bijbesteld worden, maar standaard is het niet. Vergeet niet: een Elegance van na de facelift is verre van een Elegance van 2000-2002: helemaal kaalgeplukt...

Is eigenlijk een dikkere Comfort geworden. En de Ambiente staat gelijk met een Classic van vroeger. Zie je o.a. aan het plafond.
 
Re: Signaal bij \'geen gordel om\'

Allemaal bedenkt voor de reactie. En dat de Elegance-uitvoering niet meer is wat tie geweest is, is iets waar ik mij nog steeds over op kan winden.

Frans
 

Dutch4x4

Senior Member
Re: Signaal bij \'geen gordel om\'

Is dat omdat de L&K nu de Elegance van vroeger is? Of gaat die vlieger niet op?
 
Re: Signaal bij \'geen gordel om\'

Gaat een beetje op, die vlieger. de L&K heeft standaard leren bekleding, maar is een stuk duurder dan de Elegance. Dat rechtvaardigde het prijsverschil niet, vond ik.
 

Joeri

Actief lid
Re: Signaal bij \'geen gordel om\'

Vind het ook jammer. Zit je dan, in een Fabia Ambiente, goed in de uitrusting (vanop de optielijst dan...), kijk je tegen dat "dunner" plafond op. Waar eigenlijk niets mis mee is, maar in vergelijking met 2 jaar geleden!

In een Fiesta, C3, Micra en andere zit ALTIJD zo'n "Classic" plafond dus maakt me dat dan verwend?...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan