Sigarettenaansteker uitbouwen 6Y2

JurgenTDI

Actief lid
Iemand ervaring met het uitbouwen van de sigarettenaansteker in de middenconsole bij de handrem?

Ik wil deze gaan vervangen door een dubbele USB lader (zie onderstaand plaatje, zit inmiddels ook in mijn passat 3C).

Kan de sigarettenaansteker op een makkelijke manier verwijderd worden, of moet de hele middentunnel er uit?

gr
jurgen.


c833a-motorcycle-car-cigarette-lighter-power.jpg


USB passat sigarettenaansteker.jpg
 

turboturbo

Forumguru
Mooi dingetje! :thumbsup:

Mijn ervaring in mijn O1 is dat hij er niet uit gaat zonder te slopen! Je moet idd de midden tunnel los hebben om er vanonder bij te kunnen. Daar zie je waar je een soort 2 klemmen in kan duwen waarop de stekker zichzelf los zou maken van de middentunnel. Daar moest in mijn ervaring zo ongelooflijk veel kracht op komen te staan dat het mij niet gelukt is.
 

Cordoba

Forumguru
Ik heb bij mijn F1 een aftakking gemaakt om op een betere plek een oplaadpunt voor de telefoon te maken. Zover ik heb gezien, moet je de complete middentunnel loshalen, of misschien dat het lukt om alleen de achterkant los te maken en dat je de achterkant dan voldoende op kan tillen om je klus te klaren.
 

ronald_j

Actief lid
Overigens, ik heb zo'n 12v compressortje. Die zijn af en toe erg handig. Ik weet dus niet of je de usb in plaats van 12v zou moegen willen. Misschien beter een extra aansluiting erbij? Misschien ergens onder de radio?
 
Bovenaan Onderaan