Sigaretteaansteker, USB, - zekering? Carplay werkt niet.

Wijnand1984

Nieuw lid
Wie kan mij helpen? Zowel voor als achter werken de sigarettenaansteker niet. Voor zit USB die werkt ook niet waardoor ik geen carplay heb. Soms laat hij heel even kort maar carplay werkt niet.

Nu dacht ik. Wellicht is het een zekering. Volgens het boekje moet het 35 zijn maar mijn zekeringkast ziet er anders uit. Enig idee welke het moet zijn?

Het betreft een Supberb 3 uit 2016

1000050234.jpg 1000050235.jpg 1000050236.jpg

EdK

Forumguru
Meten is weten !

Even met de universeelmeter meten !
Zwarte draad op massa punt hangen en dan met de rode draad alle zekeringen aan beide zijde langs.
Denk je hem gevonden te hebben dan uitnemen en even met functie door piepen op de meter dus door piepen.
Die zekeringkasten foto's kloppen wel vaker niet, ben er ook wel eens flink NAT op gegaan

EdK

Forumguru
15A is blauw
20A is geel
10A is rood
En de stopcontacten 12V zijn algemeen 15A afgezekerd en een radio unit heeft vaak ook een eigen zekeringen (aftermarked ) die rood (10A) is
Maar goed als er iemand is geweest die er voorheen wat anders ingestopt heeft dan kun je dus niet van de kleuren blind uitgaan
Dus wat ik al zei !! Meten is Weten

BJF

Forumguru
Wie kan mij helpen? Zowel voor als achter werken de sigarettenaansteker niet. Voor zit USB die werkt ook niet waardoor ik geen carplay heb. Soms laat hij heel even kort maar carplay werkt niet.

Nu dacht ik. Wellicht is het een zekering. Volgens het boekje moet het 35 zijn maar mijn zekeringkast ziet er anders uit. Enig idee welke het moet zijn?

Het betreft een Supberb 3 uit 2016

Bekijk bijlage 111502
Dat is exact dezelfde zekeringkast als die in mijn Tiguan. Ik ga even zoeken of ik een betere beschrijving kan vinden dan die van jou.

/Edit: gevonden, foto uit de handleiding van mijn Tiguan. Lijkt F40 te zijn, zie ook de voetnoot op de pagina.
IMG_4970.jpeg

Laatst bewerkt:

Wijnand1984

Nieuw lid
Dat is exact dezelfde zekeringkast als die in mijn Tiguan. Ik ga even zoeken of ik een betere beschrijving kan vinden dan die van jou.

/Edit: gevonden, foto uit de handleiding van mijn Tiguan. Lijkt F40 te zijn, zie ook de voetnoot op de pagina.
Bekijk bijlage 111547
Bedankt voor de moeite. Klopt het dat die links onder zit? Kan het net niet goed zien.

BJF

Forumguru
Dat zie ik nu ook. De originele foto was te groot om op het forum te delen, deze is te weer vaag. Volgende poging:

Bijlagen

• IMG_4970.jpeg
    IMG_4970.jpeg
    498,4 KB · Weergaven: 10

1983jeroen

Forumguru
Die USB zal gewoon aan de radio hangen en dus geen aparte zekering hebben. Lijkt mij dat dit 2 aparte problemen zijn,,,

Bovenaan Onderaan