Sfeerverlichting

desuperB

Nieuw lid
Rijden een Eniaq Iv80. Van eind sept. 2022. Zit alles op, incl glazen grille etc. Ik heb de sfeerverlichting ingesteld. Er zijn 3keuzes en wel ster op deur...ster midden en de ster aanvinken op voet niveau. Alles brand, maar niet de golvende lijn van het dashboard van links naar rechts. Dat maakt het compleet. Garage zegt, dat is zo met een Duitse import. Soms zit dat er vaak helemaal niet op. Vind het toch vreemd. Als dit er standaard op zit, waarom er afhalen? Of kan je een keuze weglaten? Tis wel de leukste. Er nu nog opzetten is denk ik kostbaar en werkt storingen in de hand? Iemand met ervaring?
 

hemi24

Forumguru
Niet alle versies hebben de uitgebreide sfeerverlichting, ook niet on-demand…
Als je de basis interieur-trim hebt mis je deze gimmick dus.

Zie tekst onder het plaatje uit de folder:

1684961777452.png
 

desuperB

Nieuw lid
Allemaal bedankt voor een reactie. Dan hebben ze de dashboard slinger niet geactiveerd. Jammer, de leukste eigenlijk. Wel is onze auto met verder alles uitgevoerd. Glazen grille met show verlichting. Skoda logo bij uitstappen.... Ik ga eens kijken in de shop..
 

flatlijn

Nieuw lid
......... Er nu nog opzetten is denk ik kostbaar en werkt storingen in de hand? Iemand met ervaring?
Nou ik zat hetzelfde te zoeken. Ik heb overal sfeerverlichting (voeten, 4 portieren, bakje onder de schakelpook, plafond maar géén middenconsole van links naar rechts.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

desuperB

Nieuw lid
Ik ben verbaast. Onze auto komt dus uit Duitsland. Eind sept. 2022 zijn, dat ze daar deze keuze maken, zegt de garage.?? Alles, maar niet de dashslinger gemonteerd? Das volgens mij onnodig moeilijk doen? Maar onze Eniaq is afgeladen met opties. Glazen grille met show verlichting. In optielijst (3xA4) staat sfeerverlichting, maar geen details. Dus je verwacht compleet sfeer. Bij instellen, zijn 3 circeltjes te zien en aan te vinken om de verlichting te kiezen. Zijn er bij de Eniaq met ook de dashboard slinger verlicht dan 4 keuze cirkels? Laat maar weten... Kan het uitgelezen worden?
 

hemi24

Forumguru
Kan afgeladen zijn met opties, maar als er de standaard interieuruitrusting in zit, heb je de sfeerverlichting over het dashboard dus niet…
En dan maakt het geen verschil tussen Nederlandse uitvoering of bijvoorbeeld een Duitse.

Moeilijker wordt het niet! :arghh:
 

desuperB

Nieuw lid
Hemi24. Kijk, dan zit het dus zo. Standaard dus geen dash slinger. Dank voor deze info. Hier heb ik wat aan. Er is gelukkig nog iets standaard aan...
 

desuperB

Nieuw lid
Klopt. Deuren...Voorraad bakje onder de midden tunnel en voeten = 3 all in verlicht. En miss ook nog de kofferbak, gezien op foto. Maar ik heb de Eniaq nog niet zo lang en tis nog lang licht. En koffer vibdt ik niet zo spannend. Maar geen verlichting langs dash, lees slinger. Ook een Eniaq?

de foto's
 

Bijlagen

  • 20230512_115113.jpg
    20230512_115113.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 20
  • 20230512_115122.jpg
    20230512_115122.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 21
Bovenaan Onderaan