service punten van skoda bij vw dealer

purk

Senior Member
iemand daar ervaring mee.....
confused.gif

purk

Senior Member
Volkswagen dealer die skoda's mag onderhouden en dus ook alle kennis in huis heeft van de skoda's ( als het goed is)

Fabia

† In Memoriam
Ga toch liever naar mijn eigen Skoda dealer dan naar een VW garage. Daar ligt het service niveau toch een anders ben ik bang. Kijk maar naar alle onderzoeken.

LenK

Forumguru
Bouwjaar 2000 heeft die al doorlopende mobiliteitsgarantie? Kijk even in de voorwaarden of dat blijft gelden als je bij VW laat onderhouden. Of je moet het niet belangrijk vinden of course.

RSlogo

Actief lid
Ik heb slechte ervaringen met de VW dealer bij ons in de buurt. Al zou hij Skoda mogen onderhouden, zou ik er niet naar toe willen gaan. Ik hoop dat de ander VW dealers, hun werk wel goed doen.
ahum.gif

Exciter

Administrator
Nou, in Amsterdam zitten ze beiden naast elkaar. Zijn zelfs onderdeel van een bedrijf. En toch heb ik het bij S-point altijd leuk, gezellig en GOED met onze Fabia, en bij A-point (voor de VW auto's van mijn werk) kom ik echt niet zo graag...

Fabia

† In Memoriam
Zo zit Rijnwoud in hetzelfde pand als de Seat dealer en delen ze ook de werkplaats.

VEEJAY

Forumguru
zaterdags bij SCU in De Meernvoor skoda problemen moet je bij de vw dealer aan de overkant zijn. Is veel leuker, want daar zijn goede faciliteiten voor een wachtende klant.

purk

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Octaviarijder</font><hr />

Vanaf 2000 heb je mobiliteitsgarantie en die vervalt als je het reguliere onderhoud niet bij de Skoda dealer laat doen.

[/ QUOTE ]

Stempels geven ze wel zeggen ze en ze nemen ook het mobiliteit over, het is bespaart me wel 25 kilometer rijden. en volgens mijmoet het wel kunnen, het is toch gewoon een vw maar dan net iets anders
koffie.gif

Quark

Nieuw lid
Het is toch 1 pot nat VW SEAT of SKODA ?

En als het in het huidige tempo doorgaat vallen ze straks toch onder dezelfde garage zie Century in Groningen

Bovenaan Onderaan