Seicane Android 8.0 GPS Navigation System

Forcie

Nieuw lid
Ik heb sinds kort een Fabia II en ben de swing radio die erin zit nu al zat, mis de bluetooth van mijn vorige auto.

Ik heb gezocht op dit forum maar zie geen ervaringen met de

Seicane Android 8.0 GPS Navigation system for 2004-2013 Skoda FABIA

Ik ben erg fan van TomTom Mobile en dat draait hier mooi op.
Evenals een DAB+ module en een 4G modem (voor TomTom, flitsmeister, spotify etc.)

Heeft iemand hier op dit forum deze al eens ingebouwd en zo ja, ben je er tevreden over?
 
Laatst bewerkt:

Highway

Forumguru
Allereerst welkom hier, @Forcie Stel je eens voor dan krijg je mogelijk meer reacties.

Ik ken het merk niet, maar heb zelf een xtrons erin zitten. Ook android 8. Een aantal schermpjes lijken hetzelfde als ik erin heb zitten, dus ik verwacht dat jij een MTCB of MTCE apparat hebt (zo worden deze apparaten vaak genoemd).

Als je Tomtom wil draaien - bij mij functioneert die prima, echter kan ik de 3D weergave niet gebruiken. Dan zie ik geen straten, maar wel de lijn hoe ik moet rijden. Meerdere Android 8 apparaten van dit type hebben hetzelfde probleem.

Check dus even met de verkoper of je Tomtom goed (ook in 3D navigatie modus) kan gebruiken.

Indien je vergelijkings materialmen zoekt: seak eens op MTCD of MTCE android car unit, dan zal je er diverse vinden.
 

Forcie

Nieuw lid
Dank je, ik ga eens zoeken naar MTCD of MTCE hier op t forum.

Hier nog een filmpje van over de Android 7 versie, ziet er wel mooi uit.

 
Bovenaan Onderaan