Seat Leon ST Style Connect 1.4TSI ACT DSG-7

leon-cupra

Forumguru
Proficiat met de Golf. Mooie keuze.

Wat ik altijd wel heb (persoonlijke mening) bij een Golf Variant : design van de achterkant, van opzij gezien .... dat mist iets, iets "klopt" niet. Ze maken een knappe passat variant, maar een knappe Golf variant heeft VW eigenlijk nog nooit gemaakt. Praktisch en al , dat wel. Als je de vorige generaties ook bekijkt, het is precies of de designafdeling nooit zin had om een variant te maken en gewoon een stukje bijgeplakt hebben. Als je dan ook nog eens naar de concurrentie kijkt, octavia combi, leon ST, megane grandtour,... zijn toch allemaal modellen waar de station-versie stukken populairder is en mijn inziens heeft dit veelal te maken met het design van de wagen.
 

Rallye

Forumguru
Mooie wagen. Met dikkere wielen komt het vast goed. Ik herken het punt van @leon-cupra , dat met het chroomrandje onder de ramen van de (nog) duurdere versies en dikkere wielen minder opvallend is (zie deze R Line bijvoorbeeld: https://www.google.nl/imgres?imgurl...:&vet=1&w=7952&h=5304&hl=nl-nl&source=sh/x/im). Overigens lijkt VW dit zelf ook te weten. Je ziet erg veel foto’s waarin de zijkant vooral van vooraf te zien is, waardoor de “dikke kont” niet zo zichtbaar is.
 
Bovenaan Onderaan