SEAT EXEO ST 2.0 TSI Sport

elcocheSKODA

Actief lid
Op 24 december de bestelling geplaatst bij Noordhoek in Tilburg voor een:

EXEO ST 2.0 TSI Sport
Magic black
Techniscpakket
Bluetooth af fabriek
Honingraatgrille
Sierstrip voor
Sierstrip achter
2e klapsleutel
En direct na levering: SEAT-ONLINE.NL sticker.

Levering in maart 2010.
De Ibiza SC en de Fiesta worden beide ingeruild.
 

cvegreen

Forumguru
Waarom gaan de ibiza en de fiesta er zo snel uit ?
Verder wel een leuk lijstje voor op je exeo .
Het komt van de VAG stal , dus qua techniek zit het zowiezo snor en als het eigenlijk een (oud) model A4 is , kan het geen slecht rijdende auto zijn .
Ik wens je heel veel geluk en heel veel veilige kilometers in je exeo .
 

elcocheSKODA

Actief lid
Waarom gaan de ibiza en de fiesta er zo snel uit ?

We rijden twee auto's omdat we beiden in andere richtingen kwa werkplek werkten.
Mijn vrouw heeft echter een nieuwe job, waardoor we kunnen carpoolen.

De overweging waren:
- beide auto's blijven door rijden
- een auto verkopen, andere houden
- of beide verkopen en een andere kopen.

Aangezien we graag reizen en beide golf spelen, hadden we graag weer een rijders auto met redelijk kofferruimte, zoals voorheen onze Octavia Hatchback.

Keus was tussen een OCTAVIA COMBI RS en de SEAT EXEO ST 2.0 TSI Sport.
De misses vondt de EXEO veel mooier, de SKODA vondt zij te opvallend en minder mooi van binnen.
Aangezien we beide in de auto rijden, is het altijd een compromis.
Laten voor de EXEO ST ook nog een veel betere inruil deal hebben kunnen sluiten dan voor een RS Combi, vandaar dat het de EXEO ST is geworden.
 

cvegreen

Forumguru
Je hebt dan ook wel heel veel verlies geleden om 2 zo'n jonge auto's al in de verkoop te hebben , of viel het al bij al nog wel mee ?
Hier in belgie zou het je een fortuin gekost hebben , want je auto terug verkopen is hier nefast voor je portomonee .Ze weten altijd wel iets waarom ze zo weinig geven voor je auto .
Zal wel een moeilijke keuze geweest zijn .
Maar je zal eens je de exeo in handen hebt niet lang meer over nagedacht worden en zal je heel veel leuke kilometers maken in je exeo en kofferruimte is altijd wel leuk natuurlijk.
 

elcocheSKODA

Actief lid
Je hebt dan ook wel heel veel verlies geleden om 2 zo'n jonge auto's al in de verkoop te hebben , of viel het al bij al nog wel mee ?

Viel wel mee dat verlies. Was wel een enorm verschil tussen de verschillende dealers.

Uiteindelijk zijn beide partijen te vreden.
 

___JC___

Forumguru
Voor zover ik tijdens de proefrit op winterse ondergrond, heb gehoord was dit niet verkeerd.

Ik heb een proefrit gemaakt in een Exeo ST met extra speakers. Wat vooral in nadelige zin opviel was de slechte stereo. Maar misschien ben ik verwend met mn soundsytem in de Octavia. Kan me wel voorstellen dat je de Exeo ST mooier vindt dan de RS overigens. Nieuwe neusje van de Octy blijft wennen. Smaken verschillen gelukkig.

Niet naar de Laguna break GT gekeken? Ook 200pk en heel veel wagen voor relatief weinig.
 

elcocheSKODA

Actief lid
Heb vanaf 19 maart j.l. de EXEO ST in het bezit.

Bevalt erg goed, wat een heerlijke motor.
Onderstaandeen aantal foto's.
 

Bijlagen

  • IMG_0216 klein.jpg
    IMG_0216 klein.jpg
    26,8 KB · Weergaven: 50
  • IMG_0217 klein.jpg
    IMG_0217 klein.jpg
    24,1 KB · Weergaven: 49
  • IMG_0218 klein.jpg
    IMG_0218 klein.jpg
    26,5 KB · Weergaven: 41

hemi24

Forumguru
Erg leuke auto, zeker met de gekozen motor!

Van opzij zou je niet eens zeggen dat het een Seat is... ;)
 
Bovenaan Onderaan