Schudden van auto stationair

Max-

Lid
Aangezien ik nog een soort van garantie heb toch even vragen hier. Ik ben benieuwd hoe bij andere de Kamiq stationair loopt? Ik vind dat de motor wel erg veel wiebelt en dat voel je in de auto ook heel goed. Ja ik weet het het is een 3 cil dus lekkere onbalans maar zo erg had ik het met mijn vorige auto niet eens.

Hier een filmpje van wat ik bedoel.

Is dit bij andere ook zo?

hemi24

Forumguru
Al opgevallen dat je bezoek hebt gehad van ongedierte? Zou me niet verbazen dat de onrustInge loop daarmee samenhangt.

Max-

Lid
E10 meestal en soms in Duitsland E5 dat lijkt niet echt verschil te maken, bougies weet ik niet maar voor ik hem kocht had die pas onderhoud gehad.

Max-

Lid
Tja, dat kunnen we niet achterhalen.. De auto wilt binnen 2 maanden / 6000km toch nieuwe olie (weet iemand of dit trouwens ook klopt? als je hem reset bij hoeveel KM wilt die dan weer nieuwe?) ik wil namelijk op tijd bij deze motor de olie verversen.

Als het zover is kan ik ook wel meteen nieuwe bougies erin draaien. Maar ik wilde eigenlijk weten of het normaal is hoe de motor loopt? Gezien jouw opmerkingen @hemi24 is dit dus niet het geval?

Bovenaan Onderaan