Schroefset Felicia Voorkant

FeliciaPower98

Nieuw lid
Hallo Skodaliefhebbers,


Ik ben trots eigenaar van een Skoda Felicia 1.6 GLX '98. Heb er al veel aan gedaan. Maar ik zit nu met het volgende.

Mijn Skoda moet lager aan de voorkant, de achterkant heeft al een schroefset.
Wat voor schroefset past eronder voor de voorkant?
Heb er nu 1 liggen maar die is te groot. Zijn er merken die overeenkomen etc.?
Heb zelf al wat rond gezocht maar minimale info kunnen vinden.

Hoop dat iemand mij verder kan helpen met dit probleem!

Groet Robbin
 

peterrapid

Forumguru
Welkom Robbin, meen je dat nu dat je achteraan een schroefkit hebt zitten en vooraan niet :sterretjes: en heb je geen problemen met je wegligging ? Als ik jou een gouden raad mag geven, gewoon een schroefset halen met 4 veerpoten en goed laten uitlijnen ofwel vlug de originele dempers terug plaatsen en uitlijnen. Kijk eens naar www.lowering.nl en mocht je daar niks vinden stuur maar een mailtje naar Mark die vindt wel iets voor jou.
 

FeliciaPower98

Nieuw lid
Rij nu een half jaar zonder problemen ermee rond. Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat alles wat stugger is, maar dat is normaal. Vooraan zitten nu verlagingsveren. Die zater er al op toen ik de auto kocht. Ik heb voor de voorkant wel 2 poten liggen. Maar die passen dus niet (te groot). Ik zou van gekheid niet weten welke set ik het best kan halen. Of misschien een optie om die 2 poten die ik heb op de juiste diameter te draaien. Maar dan moet ik weten wat de diameter moet worden.

Bedankt voor je snelle reactie!
 

CDK

Forumguru
Ik kan me voorstellen dat het voor een Felicia wat lastig zoeken is naar een juiste set, maar er zal vast iets passends te vinden zijn.
 

Antera

Donateur
ik wil wel eens gaan neuzen voor je. Of er iets voor de te vinden is al zal dat denk ik niet mee vallen. Zou je mij een plezier willen doen en foto's kunnen maken van het fusee en de bevestiging aan de bovenzijde en de aslasten en de resst van de gegevens te mailen naar info @lowering.nl ga ik kijken of ik iets voor je kan betekeken
 

FeliciaPower98

Nieuw lid
ik wil wel eens gaan neuzen voor je. Of er iets voor de te vinden is al zal dat denk ik niet mee vallen. Zou je mij een plezier willen doen en foto's kunnen maken van het fusee en de bevestiging aan de bovenzijde en de aslasten en de resst van de gegevens te mailen naar info @lowering.nl ga ik kijken of ik iets voor je kan betekeken




Als ik er aan toe kom krijg je een mail van me

Alvast bedankt!
 

FeliciaPower98

Nieuw lid
Zijn er nog meer mogelijkheden om je auto te verlagen? Moet gewoon lager:D

Ik heb er nu verlagingsveren onder zitten en die kunnen niet kleiner zonder alles aan te passen.

2ymano4.jpg
 
Ik ben ook opzoek naar een schroefset voor mijn filicia (wel pick up) weet hier iemand waar dat te vinden is ? Of welke schroefset van andere wagens hier op gaan. Alvast bedankt
 
Bovenaan Onderaan