Schokkend slechte ervaring met Skoda, onveilig, ontransparant en klantonvriendelijk.

MarcoO2

Forumguru
Topicstarter is toch ook volstrekt duidelijk? Zijn eerst zin is al "ik schrijf deze review omdat ik anderen wil waarschuwen". En dat is exact wat hij - op meerdere platforms- doet. Op zich niets mis mee.

En de erop volgende discussie is nog best interessant ook ;)

Jeroen Middag

Actief lid
Om eerlijk te zijn had ik best wat problemen met de kodiaq in de eerste week. En was ik ook echt niet gelukkig met de auto. Zo erg dat ik dacht, zij dat ding een bergrand af en lease weer wat anders. Maar een jaar verder zie je dat (zie topic storingen) er minder problemen zijn door software fixes. Nog wel met regelmaat wat skoda gekkigheden maar geen ernstige zaken meer. Het wordt nooit zo betrouwbaar als honda of toyota maar ik heb met de auto leren leven en ben er gelukkug mee, en dat geld denk ik voor de meesten op t forum. Ik denk dat deze topic best op een slotje kan want de topic Storingen is nog wel levendig en geeft veel info.

johanaug

Nieuw lid
Hoe kom je aan de informatie dat dit probleem bij de Dekra bekend is?
Vanuit mijn correspondentie met de Dekra.

Topicstarter is toch ook volstrekt duidelijk? Zijn eerst zin is al "ik schrijf deze review omdat ik anderen wil waarschuwen". En dat is exact wat hij - op meerdere platforms- doet. Op zich niets mis mee.

En de erop volgende discussie is nog best interessant ook ;)
Daarnaast log ik af en toe in en geef ik ook reacties/antwoorden op de vragen.

Ik ben het wel eens met @EdK in dit geval. Van mij mag dit topic weg
Ik zou het jammer vinden als het topic weggehaald zou worden, het is een waarschuwing van wat ons is overkomen en ik ben er op meerdere plekken mee bezig ook met rechtsbijstand verzekering, consumentenprogramma's en dergelijk niet voor mezelf, ik heb een andere keuze gemaakt en mijn verlies genomen. Maar het feit dat meerdere mensen mijn probleem herkennen en dat auto leveranciers hier mee wegkomen vind ik wel schokkend en de historie laat zien dat het jaren kan duren voordat er beweging komt in zo'n zaak (sjoemeldiesel).

Een klaagzang dumpen en dan niet meer reageren is idd niet echt zoals het hoort. Aan de andere kant, iemand die dit topic leest en de moeite neemt het helemaal te lezen, krijgt misschien wel goeie informatie. Daarom zou ik hem niet weghalen, wel afsluiten misschien.

Sowieso: verkeersbordherkenning kun je in voorkomende gevallen uitzetten waardoor je (hopelijk) minder last van storingen/ingrepen hebt met de daaraan gekoppelde systemen? Is natuurlijk een tijdelijke oplossing, maar toch...
Verkeersbord herkenning stond vanaf de eerste dag al uit.

Bovenaan Onderaan