Schokbrekers Fabia diesel 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grard

Lid
Had mijn vraag anders moeten stellen,ik bedoelde eigenlijk het veerpoot gedeelte waar de schokbrekers inzitten.

EdK

Forumguru
NEE de ene is een linker en de ander is een rechter .........Maar voor de rest zijn ze identiek kwa opbouw.... :koffie:

ertromp

Forumguru
Grardje raakt zo helemaal van het padje. Weet niet meer wat links en rechts is aan de auto. Als je er voor staat rechts of als je er achter staat rechts :deuk:

EdK

Forumguru
@ertromp Links is als je op het dak van je auto staat met je neus richting de motor en dan waar de duim aan de hand aan de rechterzijde zit !

Simpel toch ???

EdK

Forumguru
Dat dacht ik...........
Gaat alleen niet op als je 2 linker handen schijnt te hebben.... :koffie:

Grard

Lid
In de jaren tachtig reden de associale armoedzaaier mat een Lada nu hebben ze al een Skoda maar hun gedrag blijft hetzelfde,merk ik aan de reactie's!

Tees

Donateur
Laten we even een reset doen: welkom hier @Grard! Vele leden hier waarderen het als je je even voorstelt in de Meet & Greet.

En het helpt als je je vraag/verhaal wat uitgebreider en eventueel meer gedetailleerd stelt/vertelt, en zet dan meteen vet/bold even uit in je reacties. Die twee dingen samen komen ietwat schreeuwerig over, vandaar de reacties van mij en het collega-meubilair alhier. Als je ze een beetje leert kennen, zul je zien dat de meesten best aardig en behulpzaam zijn (niet allemaal ;)).

hemi24

Forumguru
Het beste antwoord zal waarschijnlijk @Antera hier kunnen geven.
Waarschijnlijk kan hij je ook gelijk een leuke aanbieding maken…

Grard

Lid
Ik heb het intussen al gehad met het skoda forum en bepaalde leden,zeker wat hun behulpzaamheid en kennis betreft.een simpele vraag onthaald men op gehoon en gelach. voor alle duidelijkheid, ik plaatste vanmorgen een grote onderdelen bestelling bij Mister auto,welke ik meestal rond 19 uur financieel afrond,een skoda klant komt met de klacht dat zijn voorwiel rechts danst oke nog snel twee dempers erbij ,nu zie ik maar een model veerpoot gedeelte op de site van mister auto,even skoda forum vragen,hallo de reacties van de tokkie's was lachwekkend,en zeker niet voor herhaling vatbaar!

Arjan1985

Forumguru
Het meeste is humor onderling. En je hebt van Tees en Ertromp en ook Edk allemaal de juiste antwoorden ontvangen: Dat ze hetzelfde zijn. Dus super snel behulpzaam.
En inderdaad. Wat is links en wat is rechts? Terechte vraag. Doe mij maar bakboord of stuurboord. Of passagierszijde of bestuurders zijde.

Grard

Lid
Weten je leden ook dat als je je stuur rechts draait tijdens het rijden het linker voorwiel sneller ronddraait?

hemi24

Forumguru
@Grard : niet als je stuur nog volledig naar links gedraaid was, dan zul je eerst de middenstand moeten passeren…

:lezen:

Succes met monteren; hopelijk waardeert jouw Skoda-klant jou meer, dan jij ons.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan