-

CDK

Forumguru
ik heb een Kodiaq Style Business van 2017 en daar zit wel het bagagescheidingsnet in......
 

EdK

Forumguru
Iemand enig idee waarom het schedingsnet niet leverbaar is op een Style,
Kijk eens in je kofferbak onder de vloer waar reserve wiel zit of behoort te zitten.
Ook ik kwam er onlangs achter dat hier enkele orginele netten lagen en ook een tweetal gele hesjes !
Dit was niet medegedeeld door de dealer bij ophalen van wagen ....
 

Hakar

Donateur
@EdK dan had jij ook niet goed opgelet bij de aflevering van de wagen.
Die loop je toch helemaal door en na voordat je bij aflevering er mee wegrijdt? ;)
 

EdK

Forumguru
Die loop je toch helemaal door en na voordat je bij aflevering er mee wegrijdt? ;)
boeit me niet wat er onder die mat ligt verder bij een oplevering.
Helemaal niet als je aankomt en je wagen is verstopt onder zo'n doek....
Dan gaat mijn aandacht opeens uit op krassen in lak en niet of me reservewiel er in ligt
Heb toch ophaalservice met pech van de dealer, dus ken die komen
 

hemi24

Forumguru
Kijk eens in je kofferbak onder de vloer waar reserve wiel zit of behoort te zitten.
Ook ik kwam er onlangs achter dat hier enkele orginele netten lagen en ook een tweetal gele hesjes !
Dit was niet medegedeeld door de dealer bij ophalen van wagen ....

Volgens mij is dat niet het netje waar @G.P. op doelt...

Maar eerder dit :

115116-205eaa29c39f90559ca3be838a24430f.jpg
 

Frenk21

Forumguru
Het probleem met het bagagescheidingsnet in de Kodiaq is dat is niet in een rollo zit die bevestigd is aan de achterbank. Helaas is het een los net die je met haken in de vloer moet bevestigen en dan moet opspannen. In praktijk blijkt dat erg onpraktisch. Ik heb het apart in een pakket besteld, maar als ik dit had geweten had ik liever de verwarmbare voorruit gehad.(die was 2 jaar geleden nog wel bestelbaar)
 
  • Leuk
Waarderingen: G.P.

Japanese Power

Donateur
Nee, voor mij puur bagage. Maar hij kan ook in de categorie hond goed terecht. En losschroeven is 2 minuutjes werk als je even een heel groot pakket moet vervoeren.

Als je hem voor een hond neemt kun je je kofferruimte ook nog splitsen met een dwarsrek.

En qua zicht naar achteren merk je er niets van.
 

CDK

Forumguru
De importeur beslist of een accessoire wel / niet leverbaar is op een bepaalde uitvoering.
 

superbia

Forumguru
Welke optie is dat rek? Ziet er mooi uit voor zomervakanties, waarbij de achterbak vol ligt met potentiële projectielen.
 
Bovenaan Onderaan