Schakelaars niet verlicht?

whalertje35

Actief lid
Medecitigo rijders, zijn de schakelaars voor de elektrische ramen, spiegelverstelling, cv en hoogteverstelling koplampen niet verlicht?
Of is dit een mankementje?
 

aveniet

Nieuw lid
Ben sinds 4 dec. j.l in het bezit van een cittygo `` elegance`` en inderdaad bij mij zijn die schakelaars ook niet verlicht!
Maar of het verplicht is? weet ik niet.

A.
 

Antera

Donateur
iedereen klaagt erover net als dat ze helemaal over de de bijrijderstoel te hangen om daar het raam open te doen.
 

Inge

Lid
Vind zelf het niet verlicht zijn - niet zo een groot probleem. Gaat ook goed op het gevoel. Zou natuurlijk wel mooier zijn als het verlicht is maar je kunt niet alles hebben.

Wat ik lastiger vind is dat inderdaad het rechter raam niet makkelijk te openen is. Extra knopje bij de bestuurdersstoel of middenconsole zou fijn zijn geweest. Dit laat ik indien mogelijk en betaalbaar nog een keertje aanpassen door een extra knopje op het middenconsole te laten plaatsen.
 

whalertje35

Actief lid
Ik vind het gewoon jammer, wat zou de meerprijs nu zijn voor een paar lampjes? En ik mis ze wel, je moet in het donker toch deze schakelaars op de tast zoeken. Het is best wel donker in de auto met een Sunset pakketje :). Het doet voor de rest niks aan de auto af, deze rijdt echt lekker!!
 

turboturbo

Forumguru
wat zou de meerprijs nu zijn voor een paar lampjes?
Het gaat natuurlijk ook niet om die 4 cent voor een lampje. Dat zijn inderdaad de kosten ook niet. Ik denk dat je het moet zien als bewuste (marketing) keuze. De Citigo moet niet té kaal, maar zeker ook niet té luxe zijn. De Citigo is immers in de markt gezet als een basis autootje, maar dan wel weer erg goed voor z'n klasse (net als de Lupo dat was - een klein autootje met een groot/luxe gevoel) :)
 

whalertje35

Actief lid
Met je eens hoor, maar toch een gemiste kans vind ik. Misschien komt een techneut met een leuke oplossing!!
Het gaat natuurlijk ook niet om die 4 cent voor een lampje. Dat zijn inderdaad de kosten ook niet. Ik denk dat je het moet zien als bewuste (marketing) keuze. De Citigo moet niet té kaal, maar zeker ook niet té luxe zijn. De Citigo is immers in de markt gezet als een basis autootje, maar dan wel weer erg goed voor z'n klasse (net als de Lupo dat was - een klein autootje met een groot/luxe gevoel) :)
 
Denk dat het mogelijk moet zijn om die schakelaars te verlichten maar dat vergt wel heel handige handjes en is niet voor iedereen weggelegd. Panelen verwijderen gaatjes boren kabels plaatsen. Heb dit voor de superb ook aangeschaft maar was dan niet nodig, hier zit overal verlichting in net een mooie kerstboom.
 
Bovenaan Onderaan