schade

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimZ

Lid
Vanmorgen heeft iemand geprobeerd van mijn Superb een fabia te maken..:545: een kop-staart botsing met een geweldige klap toen ik voor een rotonde stond te wachten, helaas zag de andere partij niet dat ik stil stond en kwam ze er vol in.
Mijn trekhaak zit nu onder de auto in plaats van achter de auto, Spullen uit mijn achterbak kan ik er uithalen zonder de kofferbak te openen! Al met al ben ik mijn auto 14 dagen kwijt, ik hoop dat het allemaal goed komt.:407:
 

wimv

Actief lid
Heel vervelend. Sterkte ! (PS, laat de expert even naar eventuele waardevermindering kijken). Als de auto nog geen 3 jaar oud is, bestaat de mogelijkheid dat de (computer)berekening hiervan positief zou kunnen uitvallen.
Je bent er zelf goed vanaf gekomen hoop ik ...
 

michelover

Forumguru
Zelf nog wel helemaal heel, lijkt mij toch wel een beste klap als je kofferbak plus trekhaak naar voren komt. Succes met de afloop en hoop voor je dat ze de auto weer in nieuw staat krijgen.
 

wimZ

Lid
Gisteravond mijn auto alweer kunnen ophalen, als vervangende auto een kale vw passat 1.6 tsi gereden. Reed goed, maar wat mis ik de luxe van de Superb.
Alles ziet er weer netjes uit, ik hoop niet dat ik rammeltjes oid over houdt maar ja met deze weersomstandigheden is dat lastig te controleren.

De eerste indruk is prima. Zelf nog wel wat stijf in de schouderbladen, hoop dat dat allemaal snel over gaat en er zelf niet aan over houdt.
 

Wasmachineman

Forumguru
Houd het in de gaten met die klachten in rug of nek! Had je ook tintelende vingers? Voor je het weet heb je een whiplash. Mijn vrouw heeft vanaf 1993 last gehad en het is pas sinds een paar jaar wat minder met de pijn.
 

wimZ

Lid
inderdaad ook tintelende en koude vingers, ambulance is ook ter plaatse geweest en bij de huisarts langs geweest. alles is in iedergeval geregistreerd.
Ik hoop echt dat het geen whiplash is en dat de klachten snel minder worden. De tinteling in mijn vingers was weg, maar komt af en toe nog even terug

de 1.6 tsi was een passat met start-stop systeem, toch appart dat je auto afslaat bij het stoplicht, maar het werkte perfect.
ik heb er bijna 2000km mee gereden in een week tijd en een gemiddeld verbruik van 1:16 toch heel netjes dacht ik zo (zeker met mijn rijstijl....)
 

Wasmachineman

Forumguru
Die 1.6 tsi bestaat niet. Moet een 1.4? Bluemotion ofzoiets?
Die tintelende vingers horen bij kenmerken mbt whiplash!
Je moet het inderdaad maar in de gaten blijven houden en anders info halen bij de huisarts als je klachten blijft houden. Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan