Hoi allemaal. Gisteren met mijn Skoda FABIA II 1.6 (77kW) uit 2008 in een woonerf een frontale aanrijding gehad.Was oververmoeid, zag de auto van rechts niet op tijd en ben nu de Sjaak. Mijn schade lijkt eigenlijk alleen een ingedeukte motorkap die niet meer opent (zie foto). De closeup ziet er dramatischer uit ondat er twee plastic plaatjes uit zijn gehaald. Zo'n plastic grill kan anders ook niet mega veel kosten..
Vanochtend eens gekeken naar losse (sloop)onderdelen en er zijn motorkappen te krijgen voor minder dan 200. Uiteraard is er minstens kleurverschil en wil je die laten overspuiten, maar een schadebedrijf rekent natuurlijk de hoofdprijs en gebruikt misschien zelf ook zo'n gebruikte.
Mijn vraag: zijn er mensen met ervaring bij het vervangen van een motorkap? Hoe moeilijk is dat?
Misschien kan ik mijn vakgarage t laten doen en die kap daar laten bezorgen..
Vanochtend eens gekeken naar losse (sloop)onderdelen en er zijn motorkappen te krijgen voor minder dan 200. Uiteraard is er minstens kleurverschil en wil je die laten overspuiten, maar een schadebedrijf rekent natuurlijk de hoofdprijs en gebruikt misschien zelf ook zo'n gebruikte.
Mijn vraag: zijn er mensen met ervaring bij het vervangen van een motorkap? Hoe moeilijk is dat?
Misschien kan ik mijn vakgarage t laten doen en die kap daar laten bezorgen..
Bijlagen
Laatst bewerkt: