Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mercie voor t antwoord
Enig idee van prijs om dit onderdeel nieuw te kopen? En ook waar ik dit kan kopen? Lijkt me idd makkelijk te vervangen.
Ook een idee hoeveel een carrosserie hiervoor kan vragen?
Ik zou het ff niet weten maar ik denk zelfs dat er wel bij een demontage bedrijf gebruiksmogelijkheden wel wat te vinden is. Ik denk dat herstel bijna even duur zal zijn als nieuw of gebruikt
Enig idee hoe dit onderdeel heet?
onderdelen voor een octavia 2016 vind je niet dadelijk terug op demontage bedrijf gebruiksmogelijkheden. Enkel tot bouwjaar 2013.
weet niet of dit correct is maar zie het onderdeelnummer 5E5807521C prijs [oud] 51,90 euro onderdeel heet spoiler, graag een correctie van de deskundigen indien nodig komt van etka
inderdaad gewoon naar dealer gaan, wel laten checken of onderdeelnummer klopt, prijs zal wel enigszins gewijzigd zijn, vragen kun je altijd, anders op zoek gaan naar een autosloper, sucses !
Is te herstellen, maar moet dan wel (zwart) gespoten worden, anders blijf je de las e.d. zien. Een kleine 200 euro incl. BTW schat ik zo in (iets goedkoper dan een bumperhoes), dus vervangen is veel goedkoper.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.