schade herstel

Topic in 'Favorit, Forman' gestart door Mystic1983, 06-06-2006.

1. Mystic1983

Mystic1983 Nieuw lid

goede dag ik heb me voorkant inmekaar zitten en echt goed weet iemand een goede schade herstel bedrijf of heeft er ervaring mee en eventuele kosten mvg niels

2. Skombi

Skombi Actief lid

In Roden zit Bathoorn. Erg goede kwaliteit maar zal wel iets uit de buurt liggen.

3. Blacky

Blacky Forumguru

Hoi Mystic. Tegenover mij zit een garagebedrijf. een van die jongens is een plaatwerker en heeft mijn vorige auto ook gerepareerd.hij doet het plaatwerk spuitklaar maken en laat het dan spuiten. levert goed werk af.
    Het bedrijf heet Garage Tammer in Soesterberg. Postweg 58. Het is iets dichterbij.

4. DJNeO

DJNeO Actief lid

Ik heb altijd erg goede ervaring met Kraan Autoschade in doorn zit op het nieuwe industrie terein richting driebergen!

5. Octaviarijder

Octaviarijder Actief lid

Ik ken alleen adressen in Rotterdam en dat lijkt me iets te ver weg.

6. Fabia

Fabia † In Memoriam

Hoe is het gebeurt?

7. Als je een leuke vervangende auto wilt moet je bij Lotte Purmerend zijn

Bij Lotte Autoschade Service is uw vervangend vervoer niet alleen gratis – u krijgt ook nog eens de keus uit een Ford Mustang Cabrio of Coupé, Hummer H3, Pontiac Solstice of een andere exclusieve automobiel.

Dat voegt wel een heel bijzondere dimensie toe aan het begrip autoschade.

Schadenet Lotte B.V.

Kwadijkerkoogweg 7

1442 LA Purmerend

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. En niet alleen vanwege de vervangende voertuigen

8. Fabia

Fabia † In Memoriam

Je zou het er bijna om doen...............

9. Mystic1983

Mystic1983 Nieuw lid

hartstikke bedankt voor de info /forum/images/graemlins/laugh.gif ik heb vandaag te horen gehad van een auto monteur dat me rechterwielkast haast niet te reparen valt omdat het net een harmonica is helaas om de vraag te beantwoorde hoe het gebeurd is ik ben macht over het stuur verloren toen ik over een drempel ree heb een paaltje te pakken gehad

10. duud

duud Lid

Heb je enige idee wat er allemaal vervangen moet worden en of het nog de moeite waard is om te repareren. Mischien heb je een foto van de schade.

Ik weet wel een adres die je kan helpen aan de onderdelen en dat is meteen ook het adres waar je hem eventueel kwijt kunt als je besluit hem niet meer te repareren en een andere zoekt.

Ikzelf heb overigens ook nog twee favouritjes te koop staan. Met weinig km`rs en goed onderhoud. Mischien is dat iets.

Greets duud

Deel deze pagina