jeve2
Lid
Goedenavond mede-forumers,
Even mijn frustraties kwijt hoor :
Vanmorgen werd ik erop gewezen dat ik een aardige schade boven mijn linker voorwiel had zitten.
Een deuk boven de linker wielkuiprand, in het randje zit een knik en daarboven een flauwe deuk.
Ook de bumper heeft wat lakschade en krassen.
En...jawel....dader onbekend

Blijkbaar zijn er nog mensen die gewoon wegrijden zonder een briefje o.i.d. achter te laten.
Ik denk dat als ik dit moet laten herstellen je al gauw rond de eur 600,- komt.
Helaas ben ik WA verzekerd en kan het op dit moment niet laten herstellen, komt even niet uit zal ik maar zeggen.
Kan zoiets nog geclaimd worden bij bijv. het Waarborgfonds ?
Heeft iemand hier ervaring mee ?
En misschien nog tips voor een goed schadeherstelbedrijf in de buurt van Rotterdam voor een schappelijke prijs ?
Help.....:407:
Even mijn frustraties kwijt hoor :
Vanmorgen werd ik erop gewezen dat ik een aardige schade boven mijn linker voorwiel had zitten.
Een deuk boven de linker wielkuiprand, in het randje zit een knik en daarboven een flauwe deuk.
Ook de bumper heeft wat lakschade en krassen.
En...jawel....dader onbekend

Blijkbaar zijn er nog mensen die gewoon wegrijden zonder een briefje o.i.d. achter te laten.
Ik denk dat als ik dit moet laten herstellen je al gauw rond de eur 600,- komt.
Helaas ben ik WA verzekerd en kan het op dit moment niet laten herstellen, komt even niet uit zal ik maar zeggen.
Kan zoiets nog geclaimd worden bij bijv. het Waarborgfonds ?
Heeft iemand hier ervaring mee ?
En misschien nog tips voor een goed schadeherstelbedrijf in de buurt van Rotterdam voor een schappelijke prijs ?
Help.....:407: