Schaalmodelletje van je auto? Aanrader!

VEEJAY

Forumguru
Je kunt kiezen uit combi of normaal, ook de skoda kleuren. De wielen zijn de pegasus. In een mooie frame. Hij is ook heel gedetailleerd van binnen. Je kunt hem van de frame losmaken en weer doen alsof je 7 jaar bent :-)

Ik moet de rekening nog van de dealer krijgen maar was 8 euro dacht ik.

Vraagt uw dealer!
 

Gerard

Nieuw lid
Ik kreeg het schaalmodel en een dvd bij het bestellen van mijn auto als attentie mee. Leuk gebaar van de dealer (M.Schilder in Alkmaar) /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/wink.gif
 
Ik had ook al gekeken in de vitrines bij de dealer, maar er stonden alleen schaalmodellen van de Octavia I. Jammer, had ik mijn zoontje ook blij kunnen maken met zijn eigen Skoda.

Goed om te horen dat ze er wel zijn.
 
Ik heb geloof ik 11 euro betaald voor het model van mijn auto (fabia combi). Ze zijn gewoon te bestellen bij de dealer. Een tijd geleden het model van de WRC Fabia besteld. Deze is geloof ik 1 op 18 en kost 25 euro.
 
Heb er ook één van m'n Octavia Combi I, ook in het zwart. Erg mooi en gekocht bij de dealer (ergens anders kom je ze niet tegen). Van de Octavia II zijn ze er inderdaad ook al.
 

Gerard

Nieuw lid
Op de dvd staan vier onderdelen: the making of, sfeerimpressie en een presentatie van O2 amb. en als afsluiting reacties van de nederlandse autopers ondersteund met beelden. Aardige dvd voor de octavia liefhebber.
De dvd is uitgegeven door PON mobiel B.V.
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Rippen &amp; Uploaden mooie aanwinst voor de site! :-)

[/ QUOTE ]
Yes. Hou me aanbevolen.
 
Bovenaan Onderaan