Scala configureerbaar

MaxN

Donateur
En ook ff extra aandacht voor de AERO Vega velgen :pieker:
upload_2019-1-18_14-42-14.png


En een beetje dik aangeklede Scala kost dan €35.575,- in Duitsland...
Wel ongeveer alle mogelijk opties gekozen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Het rare is dat ik alleen Swing en Bolero zie bij de infotainment systemen. Bolero is toch ook zonder navigatie?
 

Rosinfield

† In Memoriam
Zouden ze het licht hebben gezien en geen navigatie meer leveren? Voor €50 (in DE) heb je Smartlink. Dan heb je je telefoonnavigatieapp op je radioscherm.

€150 zie ik; maar dat is idd wel een idee dat het overwegen waard is. En heb altijd nog de losse Nuvi achter de hand
 

Rosinfield

† In Memoriam
Vergelijking van de vanaf prijs van andere modellen wijst uit dat het minstens €2000 meer is. Dan zou die 1.5 zoals ik hem zou willen me toch wat te duur worden (rond de €tegen de 29 000). Het gekke is dat de 1.0 niet met DSG leverbaar is (volgens de Duitse configurator dan)
 

Rallye

Forumguru
Een begin is om te kijken wat de CO2-uitstoot van de Scala is, daar kun je de NL belasting uit afleiden. BTW-verschil erbij.
 

Atria

Actief lid
Ik vrees dat de prijzen maar een klein beetje lager of vergelijkbaar met die van de octavia komen te liggen als je naar de duitse configurator kijkt. Daar is de simpelste Octavia zelfs goedkoper dan de Scala. Als ik een rapid 1.5 style dsg met wat opties configureer op de duitse site kom je al op eur 30.580,--. Configureer ik een vergelijkbare Leon Fr met dezelfde opties kom je op 28.895,--. Dat is dus nog fors minder.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik vrees dat ook. Zelfs een kale 1.0 dsg, meer een Cala dus, (indien in NL wel leverbaar) zou me te duur worden ben ik bang.
Denk intussen hard over een jonge occasion van een ander merk als opvolger tzt
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

hemi24

Forumguru
Ik vrees dat ook. Zelfs een kale 1.0 dsg, meer een Cala dus, (indien in NL wel leverbaar) zou me te duur worden ben ik bang.
Denk intussen hard over een jonge occasion van een ander merk als opvolger tzt

Zet die Ford nu uit je hoofd, daar ga je uiteindelijk spijt van krijgen..!

:nono:
 

EdK

Forumguru
@hemi24 daar komt hij vanzelf wel achter als die een proefrit gaat maken...
Voor hij de Fab 3 aanschafte zou het een Seat worden......welllll je ziet het !
Dus de volgende word gewoon weer een Skoda en vermoedelijk een Fabia 4 of een Scala als hij de loterij wint.... :pardon:
 

CDK

Forumguru
Ik vrees dat ook. Zelfs een kale 1.0 dsg, meer een Cala dus, (indien in NL wel leverbaar) zou me te duur worden ben ik bang.
Denk intussen hard over een jonge occasion van een ander merk als opvolger tzt

Toch zo’n BMW die je eens als leenauto gehad hebt?
 
Bovenaan Onderaan