SC2 geleverd

Gisteren mijn nieuwe superb geleverd.
Netjes gebracht, flesje rose..

Wat me nu opvalt±

* kleine paraplu achterin de portier
* matten van de leasemaatschappij passen niet, liggen over de 'blaasunit' heen
* geen batterijtjes in de koptelefoon gedaan (slordig)
* geen auto ruitenwisser, dat is jammer
* gsm werkt prima (android HTC ism Mobridge), wil alleen nog SMS erbij.

Wie weet het volgende.
Ik heb een proefrit gemaakt en dacht bij achteruitrijden een camera te hebben ipv sensoren met streepjes.
Wie kan dit bevestigen of dit in het 2011 model anders was dan bij het nieuwe 2012

Foto's komen tzt

jalex_h

Forumguru
Vwb sms op de mobridge: dat gaatbniet lukken, daarvoor heb je het rsap-protocol nodig en dat wordt niet door dekobridge ondersteund. Een achteruitrijcamara is (helaas) nog nooit leverbaar geweest, waarschijnlijk een lange tijdvgezeten tussen proefrit en levering:winkie:?
Wat bedoel je precies met 'geen auto ruitenwisser'? Bedoel je de regensensor? Dat zou wel heek vreemd zijn...

@jalex_h
Ik heb ook een mObridge en ik kan gewoon smsjes lezen. Alleen niet degene die binnen komen nadat de telefoon gekoppeld is. Alles daarvoor kan ik gewoon lezen op het maxidot. Versturen kan daarentegen weer niet.

@Paul_Vogels

Een Nokia E52 met de meest up to date software (Symbian OS). En een iPhone 4 met iOS 4 erop. Bij de nokia E52 kan ik de sms lezen bij de iPhone heb ik dat nog niet eens bekeken.

Heren,

inmiddels 2,5 week verder (en 3500 km) en het beestje doet het nog steeds prima.
contact gehad met de dealer, er komen nieuwe matten aan (heeft te maken met elect. verstelbare stoelen of niet).
De rest wordt afgedaan als schoonheidsfoutjes.

De regensensor is ook ontdekt alsmede nog wat kleine zaken die ik zocht. (electrische bagage afdekking etc.)
Het kantelen van de spiegels bij achteruit heb ik maar uitgezet omdat ik liever de straat of parkeergarage in kijk. Die ene keer dat ik strak naast de rand van de stoep parkeer klik ik wel even.

Ik moet zeggen dat de angst van het outdated zijn van de kaart onterecht is, alleen mis ik wel wat overzichtskaarten en de mogelijkheid om handmatig de kaart te verschuiven richting het Noord, Oost, Zuid of westen!
Verder mogen de POI´s ook wel wat betere...

Verder hele fijne auto, nadeel is het tanken dat moet echt elke 1000 km (dus week) en dat is niet fijn.
Ik had graag de optie voor 80 of 100lt tank erbij gehad (ala audi!)

Foto´s volgen nog steeds!!!

Bovenaan Onderaan