Safe-beveiliging O2 EBL

MichielOctavia

Actief lid
Werkt de Safe-beveiliging nog op recente O2 EBL uitvoeringen?

Voor alle duidelijkheid, de safe-beveiliging zorgt er voor dat bij het afsluiten van de auto de portieren ook van binnenuit niet meer open gemaakt kunnen worden.
Ik lees wat tegenstrijdige berichten over de aanwezigheid van deze optie.

petervdl2cv

Nieuw lid
Werkt de Safe-beveiliging nog op recente O2 EBL uitvoeringen?

Voor alle duidelijkheid, de safe-beveiliging zorgt er voor dat bij het afsluiten van de auto de portieren ook van binnenuit niet meer open gemaakt kunnen worden.
Ik lees wat tegenstrijdige berichten over de aanwezigheid van deze optie.

Mijn O2 werd 2 weken geleden geleverd en daar staat het nog gewoon op (Belgische wagen)
Mvg,
Peter

MichielOctavia

Actief lid
Dank voor je reactie. Ik heb het idee dat het per land verschilt, maar misschien is het in NL wel aan te zetten met een VAG-COM?

Klaasje

Forumguru
in mij nieuwe Octavia, die ik afgelopen vrijdag heb gekregen, is na sluiten van auto niet mogelijk om van binnen te openen.
Kan het weten, want had mijn vrouwke per ongeluk ingesloten :-)

alki

Nieuw lid
in mij nieuwe Octavia, die ik afgelopen vrijdag heb gekregen, is na sluiten van auto niet mogelijk om van binnen te openen.
Kan het weten, want had mijn vrouwke per ongeluk ingesloten :-)

Kijk dat is nogeens een handige functie ;)

MichielOctavia

Actief lid
Kijk, met die informatie kan ik wat. Ik ga er dan vanuit dat het ook op mijn nog te leveren O2 zit. Leuk voor een avondje rust: "Zeg vrouw, moet je eens even in de auto komen kijken.....KLIK!......prettige avond!" :winkie:

Bovenaan Onderaan