S3, Golf R32 versus de rest

japiejo5

Actief lid
Battle of the beasts
smile.gif
 

Daniel

Lid
Wat is die S3 toch een vette bak zeg,(zou niet mijn kleur zijn als ik hem zou kopen) en i.d.d de R32 heeft wel zo'n vet geluid hè,heb er van de week een zien/horen rijden.
 
bedankt....voor het filmpje
xyxthumbs.gif

ik ben op autoweek geabonneerd en kan dus nu ook het complete testverslag lezen
koffie.gif
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: BlackO2</font><hr />

bedankt....voor het filmpje
xyxthumbs.gif

ik ben op autoweek geabonneerd en kan dus nu ook het complete testverslag lezen
koffie.gif


[/ QUOTE ]


Dus kan je het ook hier neer zetten
wink.gif
 

___JC___

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ErikSpeed</font><hr />

+200pk ... MOET op 4 wielen trekken
anders ben je daar NIETS mee = mijn mening hé

[/ QUOTE ]

Niet helemaal eens. Ik heb laatst in een Leon met 280pk gereden en die had helemaal geen wielspin. Komt uiteraard ook door het onderstel (Bilstein) en het tractioncontrole systeem van JD engineering waardoor niet het volledige koppel in de eerste en tweede versnelling losgaat. Andere voorbeelden van FWD auto's met meer dan 200pk die hun vermogen best kwijt kunnen zijn de Focus ST, Mazda 3 MPS en een Leon Cupra.

Het kan dus wel met een goed onderstel of sperdifferentieel.
 
HAHAHAHA, de opel astra opc zijn onderstel zit prima in elkaar de bestuuring is scherp blablabla...

Hoe komt het dat da ALLE andere tests zeggen dat hij last heeft van onder en torque stuur.

Voor mij geen astra OPC.
 
autoweek is pro Opel. In de testen van topgear worden 200+ pk auto's met alleen voorwielaandrijving vaak neergesabeld.Een Alfa 147 V6 schijnt echt een drama te zijn. Deze wil namelijk alleen rechtdoor. De Focus schijnt wel een uitzondering te zijn, aangezien deze eecht een heel goed onderstel heeft.
 
de laatste versie van de megane RS team f1 225pk ofzoiets heeft topgear ook wel geloofd, alleen niet dagelijks bruikbaar
 
Bovenaan Onderaan