Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
@Goofy@5E Uiteraard ken ik het Volderke! Als je van Meerhout bent ken je het Volderke, daar is geen weg naast :D, wat een prachtig organisatie, mijn Oma kent daar ook de nodige mensen, een tante van mij was vroeger zwaar gehandicapt, zij is vroeg overleden jammer genoeg, en hoewel zij niet bij het Volderke aangesloten was ( wel bij het Giels Bos ) kwam zij samen met mijn familie vaak in contact met mensen van het Volderke, ben er jaren geleden zelfs tweemaal met op reis geweest ( dagje zee en dagje Pari Daiza ) met die mensen ( ook met mijn Oma en Opa ) en dat is altijd een toffe ervaring, de warmte en sterkte die van die mensen uitgaat, ja daar kunnen we allemaal van leren!

Chapeau voor je inzet en belangrijk werk dat je levert aan die organisatie, je doet groots werk van betekenis :)

Edit: volgens mijn Oma is de kans ook groot dat u bij een andere Tante van mij geweest bent om haar te helpen met een rolstoel met functies om zichzelf te behelpen :)
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Wat ben ik blij, heb de auto grondig gepoetst en ik heb er nadien nog de coating van Hydro2 Carpro op gezet volgens het boekje, dan met tuinslang op goede druk afgespoeld, en het resultaat is fantastisch!

20200712_102425_copy_1612x1209.jpg

20200712_102833_copy_1612x1209_copy_1612x868.jpg

Benieuwd hoe de Hydro van Carpro gaat houden, zou normaliter 3 maanden bescherming moeten bieden, de auto laten blinken ( wat zeker gelukt is wauw!), hem beter resistent moeten maken tegen vuil en het makkelijker maken om hem te poetsen. Heb ook de ramen behandeld, wat moet zorgen voor een betere waterafvoer.

Meteen ook de laatste witte lampjes van xenonlamp.be geplaatst achteraan bij de voetverlichting, nu hebben de kleintjes ook modern licht achteraan zonder er last van te hebben als ze willen slapen. Nu is het wachten op de leds van Ali om al het functionele licht in de auto sterker te maken. 20200712_104013_copy_1612x2149.jpg
20200712_104657_copy_1612x1209.jpg

20200712_104226_copy_1612x1209.jpg

Nog wat eindresultaat foto's, yes!:tegek::yeehaa:

20200712_102415_copy_1612x1209.jpg

20200712_104900_copy_1612x1209.jpg
20200712_102527_copy_1612x2149.jpg

Binnekort eens beginnen met waxen, heb al applicatie pads en nog wat, als de set compleet is gaat deze leerling in detailing Bílý echt laten schitteren :D
 

EdK

Forumguru
Ik heb bij mij Polen werken daar moet in al Engels tegen praten als een buitenlander hier de weg vraagt (moet)je het ook al in het Engels uitleggen.
Maar goed dan pas je je beide aan ....... toch ??? :pieker::koffie:

https://www.skodaforum.nl/forum/i/skodaforum-nl-huisregels.11311/

Spelling & Schrijfstijl:

Wij verwachten van onze leden dat ze letten op hun spelling en schrijfstijl.
Op dit forum is de voertaal Nederlands.
Maak volledige zinnen en zorg voor voldoende structuur en interpunctie in je tekst.
Het is niet gewenst berichten te plaatsen, die lastig leesbaar, onbegrijpelijk of onduidelijk zijn. Dergelijke berichten worden verwijderd, het Skodaforum.nl team zal zich niet belasten met taalkundige corrigerende werkzaamheden.
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
:ot:Al is de voertaal Nederlands, we gaan toch zeker niet zeuren over het incidenteel gebruik van anderstalige (maar op zichzelf ook in het Nederlands taalgebied breed bekende) gezegdes en citaten, zoals ik vandaag ook al in een ander topic voorbij zag komen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan