Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
@Kanerr

Moet er wel bij zeggen dat ik mijn eigen veren bij had, weet niet of je dat wist door mijn topic te zien? Anders was het meer natuurlijk. En idd, zeer spijtig.
 

Kanerr

Forumguru
Ja dat idee had ik al, ik vind het een dunne band voor zo een grote koets. Maarja jullie zitten daar met goedkeuringen en weetikveel wat allemaal :tongue: Maar ik denk dat je met 18" wel iets meer comfort gaat krijgen, maar of het het waard is...?

Had inderdaad verwacht zonder veren. Montage heb ik ook 200euro betaald en uitlijnen is erg verschillend maar gemiddeld genomen 50euro. Nu doe ik alles zelf, ietsie goedkoper whaha
 

JeSko

Forumguru
Ja mocht dikker zijn van mij maar inderdaad de keuring zou hier mogelijk moeilijk doen dan, waarom weet ik niet dat was de uitleg van mijn bandenboer. 18 inch zal beter zijn maar hoeveel weet ik niet, en 18 is ook klein voor een SuperB vind ik. Handig als je dat zelf allemaal kan inderdaad :D
 

VAG-man

Forumguru
€270,- voor 1,5 uur werk + uitlijnen?:pieker:
Ik zou willen dat ik zoveel verdiende.

Wat is het uur tarief €125-150?
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Geen idee maar vind het ook aan de hoge kant.

Trouwens, mijn slecht gevoel bij deze plek is zonet versterkt, ik had van het begin al het gevoel dat ik met mijn Skoda niet op mijn plek was daar, zo'n gevoel alsof ze hun neus ophaalde voor mijn auto. Normaal zetten zij immers ook al hun verlaagde auto's op hun social media, de Audi A5 die zijn veren liet veranderen die dag staat er inmiddels netjes gefotografeerd op, mijn S2 is niet eens gefotografeerd. De auto was duidelijk te min voor hun, en dat kreeg ik ook door van de mechaniekers ter plekke, die reden immers ook allen met de betere Duitse merken. Ach, ervaring rijker zullen we maar zeggen en het is ook niet iets wat ik kan hardmaken, ik vraag me enkel af of ze wel zetelhoezen in die dikke A5 hebben gelegd voor ze met hun vuile overall erin kropen ;)
 

Timmer

Donateur
Dat van die papieren is normaal, enkel, normaal geven ze je die wel mee (deed mijn tuner indertijd toch), en na 3 maanden ga je terug om ze met de correcte waardes te laten invullen (inzakken en zetten van de veren enzo), en rij je gewoon door naar de keuring.
 

JeSko

Forumguru
Ja klopt @Timmer , dat deel is me ook duidelijk en heb ik uiteraard geen problemen mee. Al zie ik nu dat dat in mijn initiële post niet heel duidelijk was ;) Zij hielden de papieren daar, heb wel uitlijningsrapport in de auto liggen en dergelijke, maar dat op zich is geen probleem. Er waren wat andere "dingetjes", maar goed mss ben ik te streng en een zeikerd kan ook offc ;)
 

Timmer

Donateur
Streng, misschien. Maar dat mag, je betaalt uiteindelijk voor een service, dus je mag ook wel een degelijke service verwachten. En voor €270, mag daar al eens een glimlach voor gegeven worden, of een simpele 'alles goed?'.
 

Cordoba

Forumguru
@JeSko Ik denk dat de stoelhoezen met Skoda-logo op waren, en dat ze alleen nog maar stoelhoezen voor de duurdere merken hadden. Serieus: je kan pech gehad hebben met 1 of 2 monteurs, maar ik heb ook al gezien dat leidinggevende bij zo'n zaak vertrekt en binnen een jaar is de totale sfeer, personeelsbestand en dergelijke flink veranderd. Wat het merk betreft: als je voor je jezelf weet dat je de juiste keuze hebt gemaakt, dan lach je om zulke zielepieten die gaan kwijlen van een merklogo, en kun je daar alleen nog maar medelijden mee hebben.

Persoonlijk geef ik geen bal om status, maar trek me ook weinig aan van status/imago. Vanmiddag nog de directeur terug gestuurd: die wilde persé een looproute in het restaurant, en kwam even kijken of dat wel netjes ging, en wilde bij het verlaten van het restaurant tegen de looproute in, dus heb ik de directeur mijn eigen leidinggevende maar even op de stickers gewezen. :D Route van de twee werd aangepast, en ze zeiden dat ze zelf het goede voorbeeld moesten geven.
 

JeSko

Forumguru
Helemaal eens @Timmer , en ik ben echt gene moeilijke, maar ja een goeiedag is wel het minste :)

Haha ja dat zal het geweest zijn @Cordoba, ja inderdaad ik heb nog geen tel spijt gehad van mijn Tsjech, ben er zelfs mega trots op, op de auto zelf en op het merk en waar het voor staat, het is gewoon mijn merk geworden, ik zou niks anders meer willen rijden:pardon:

Hehe dat moet je durven, maar alle respect voor! Gelukkig kan ie het dus wel hebben, er zijn andere leidinggevende of hooggeplaatsten die zoiets, ookal ben je correct, niet dulden.
 

leon-cupra

Forumguru
Bij die mannen met je nen diepe decolleté hebben é voor nen goeie dag te krijgen :D

een Superb is dan ook een geweldige wagen. Gisteren ook 4u onderweg geweest met onze Superb. Je voelde amper dat je zo lang in de wagen hebt gezeten. Als gezinswagen blijft de Superb ook torenhoog in onze lijst staan.

En status, tja dat is maar wat je er zelf van maakt. Mijn partner had ook liever nu een ander merk gehad dan de Mercedes. Voelt zich daar te “min” voor. Een ster is voor de “upper-class”. Trek mij daar eigenlijk zeer weinig van aan.
 

Cordoba

Forumguru
Hehe dat moet je durven, maar alle respect voor! Gelukkig kan ie het dus wel hebben, er zijn andere leidinggevende of hooggeplaatsten die zoiets, ookal ben je correct, niet dulden.

Mijn vorige leidinggevende had daar problemen mee, en probeerde mensen die ergens commentaar op hadden, op allerlei manieren zwart te maken. Alleen na één keer, had ik dat geleerd, en had mijn voorzorgsmaatregelen genomen. Gevolg was dat een handvol mensen een boekje open durfden te doen over de (ex-)leidinggevende en die is vervolgens buiten gezet omdat er uiteindelijk tientallen incidenten gemeld waren, waar de leidinggevende zwaar de fout was ingegaan.
Ik geef er de voorkeur aan om dan maar even met verhoogde hartslag de confrontatie aan te gaan, dan tot in den treuren maar onrecht moeten slikken. Wat dat betreft ben ik een echte Óllander, waar veel Vlamingen toch wat voorzichtiger zijn met wat ze zeggen. Overigens de manier waarop je iets brengt, maakt ook veel uit, als je iets met een (figuurlijke) knipoog brengt, wordt het vaak veel makkelijker geaccepteerd.
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Inderdaad, zeker voor het geld vind je geen betere cruiser dan de SuperB of een Passat, dat zijn imo echte toppers in prijs/kwaliteit.

Status zegt mij niks, mijne SuperB is donders mooi, en enorm goed, meer moet dat niet zijn. Snap haar wel, zou mezelf in een Mercedes ook niet op men plek voelen, kan dat betalen tweedehands maar dan rek ik het budget onnodig op.
 

leon-cupra

Forumguru
Tja, de benz, met 1 eis kom je uit bij de premium-merken: 4-zit cabrio. Dus ergens gebonden aan een beperkte keuze. Moest voor mij ook geen benz zijn hoor. Zou liever een goedkoper merk gehad maja die bieden dat niet aan.
Op het werk waren ze er ook al mee aan het lachen (collega onlangs de Jaguar XF van zijn vader gekocht, ik nu de benz): we gaan het aantal directieparkeerplaatsen moeten uitbreiden :deuk:
 

JeSko

Forumguru
Het begint al wat meer te wennen, de veren lijken rustiger te worden door langer onder de auto te zitten, of dat kan ook maar een gevoel zijn omdat het went. Enige irritante is dat er nu bij regelmatige slagen op het onderstel ( door spleten tussen betonplaten ) er achteraan iets in het interieur lijkt te kraken, dit komt duidelijk vanuit het koffer, dat moet ik nog even uitzoeken. Vluchtheuvels pakt ie nog gewoon zoals vanouds, enkel het deinen is weg.

Dan iets heel stoms, maar Bílý lijkt sneller, vlotter, :pieker: ofwel komt dit door het lager zitten, welk de illusie van snelheid geefr, ofwel doet die 3cm meer aan de aerodynamica dan je zou denken. Ik ben bijna zeker dat het geen loos gevoel is, de auto voelt snediger. Bochtjes zijn nu echt plezierig, de auto licht als een blok op de baan, ongelofelijk stabiel, een echte rechttoe rechtaan cruiser pur sang was het al, maar nu trekt ie dat vlotjes door naar de bochten.:thumbsup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan