Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Ik zal wel een idioot lijken, of neen, ik zal er wel eentje zijn, want ook dit krijg ik niet voor elkaar, lampjes passen niet natuurlijk, heb ze er ingekregen op een ietwat geforceerde manier, maar ze branden niet natuurlijk, kan er geen contact met maken op de uiteindes en ja, dan werkt zoiets niet :), had de originele links laten zitten, deze brande, de rechtse van Ali niet. Misschien dat één van jullie ziet of weet wat ik weer fout doe, of toch weer fout besteld...? Het zal niet aan mij besteed zijn! ;)

#EindVanMijnLatijn

20200613_124317_copy_1209x1612.jpg

Ik zag natuurlijk meteen dat dit zo nooit kan werken, maar ja, niet geschoten...
 
Laatst bewerkt:

brepus13

Forumguru
Ik zal wel een idioot lijken, of neen, ik zal er wel eentje zijn, want ook dit krijg ik niet voor elkaar, lampjes passen niet natuurlijk, heb ze er ingekregen op een ietwat geforceerde manier, maar ze branden niet natuurlijk, kan er geen contact met maken op de uiteindes en ja, dan werkt zoiets niet :), had de originele links laten zitten, deze brande, de rechtse van Ali niet. Misschien dat één van jullie ziet of weet wat ik weer fout doe, of toch weer fout besteld...? Het zal niet aan mij besteed zijn! ;)

#EindVanMijnLatijn
Ik zag natuurlijk meteen dat dit zo nooit kan werken, maar ja, niet geschoten...

Helder licht.... :banghead:


Welk lampje komt er uit? Het lijkt gewoon een T10 aansluiting... (in de O3 zitten ook gewoon T10 lampjes... )

Misschien kan iemand anders zijn licht er nog even over laten schijnen :maakmegek:
 

JeSko

Forumguru
In een ander topic werden deze toch gewoon goedgekeurd, maar neen het hoeft al niet meer, zal hem wel gewoon zo laten. Ja klopt Edk kent de inside joke hij is er met gekomen ;)
 

brepus13

Forumguru
Maar welk lampje heb je er uit gehaald? Er moet eenzelfde terug in? Dus concreet: heb je een T10 eruit gehaald of een buis/staaf lampje zoals de led?

overigens is al vaker geroepen dat het handig is om eerst iets te bekijken in je eigen auto voordat je het gaat bestellen. Je ziet dan wat er in zit en besteld iets wat er hetzelfde uit ziet. H8 H7 T10... je ziet dan vanzelf wat je nodig hebt. Scheelt een hoop tijd, geld en teleurstelling :-)

edit: een T10 dus...
 

JeSko

Forumguru
Ja klopt een T10. Ga wel voor witte Xenon effect, niet voor led, dan heb ik ook geen foutmelding.
 

VAG-man

Forumguru
Ik had je toch eens een link gestuurd met daarin alle lampen van een S2?
Of zou er zo'n verschil zijn tussen pré FL en FL?

Wel balen! Nu voel ik mij schuldig dat ik volgens mij festoon had gezegd.
Gelukkig past dit vast ergens in het interieur. :dankje:
 

JeSko

Forumguru
Neen passen ook niet in mijn interieur net geprobeerd, dit zijn ook allemaal T10 lampjes, nu weet ik wel welke ik nodig heb. Maar geen probleem hoor moet je niet schuldig voelen man haha! Ik weet het nu, vallen en opstaan zeker, de lampjes die ik nu niet kan gebruiken zet ik hier binnenkort te koop ( gratis ) koper moet enkel verzending betalen dan.

@VAG-man
 

brepus13

Forumguru
Kan best een verschil tussen pf en fl zijn hoor. Daarom altijd de boel even open maken en dubbel checken. Is 10 seconden werk.
 

Timmer

Donateur
Interieurlampjes hebben toch geen foutmeldingen? Ik denk dat ik nog ergens van die t10 ledjes moet hebben liggen, moet ze enkel eens opzoeken... heb die trouwens van ali gekocht, en die gingen toch al een jaar mee in de gti.

deze waren dat, zaten ook in een siliconencoating :)

https://a.aliexpress.com/_dYT2yL4

edit; en voor de voetverlichting had ik er rode lampjes in gestoken, dat stoorde niet tijdens het tijden en men passagiers konden nog altijd hun schoenen bewonderen :deuk:
 

JeSko

Forumguru
@Timmer

Klopt die geven inderdaad geen foutmelding, wel in bv uitleesapparatuur maar niet op het dashboard ( heb ik hier ens gelezen ).

En die zouden dus gewoon moeten passen? Ik ben nu een lijstje via Xenonlamp.be aan het samenstellen, iets duurder maar ik ga het er op wagen. Ik ga witte halogene xenon look T10 lampjes voor de kentekenplaat verlichting zoeken, en T10 ledjes voor het interieur, of eventueel ook halogene, deze zijn niet zo fel voor de kindjes.
 

Timmer

Donateur
Deze gaven bij mij ook intern (nooit gezien via vcds) geen foutmelding :)
De lampjes die ik linkte waren voor de binnenverlichting in mijn mk6 golf. als dit bij jou ook 'stekertjes' zijn zoals we die hier noemen, dan is da gewoon plug en play :)
Voor de zekerheid, gewoon ff de lampjes fysiek nakijken dan ben je zeker ;)
 

JeSko

Forumguru
Klopt deze waren er met die stekkers, T10 5w5, deze dus. Zulke heb ik uit mijn kentekenplaatverlichting gevist, en ook uit mijn voetverlichting :)

Screenshot_20200613-192306_Samsung Internet.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan