Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
@JeSko Door de manier waarop het logo in de naafkappen zat, was het onmogelijk om dat netjes weg te werken en netjes te houden, en door de afwijkende maat naafkapje kon ik ook niet kiezen voor een andere naafkap met Skoda (of VW) logo erop. Keuze voor VW-logo lijkt vreemd, maar dat is gewoon rond net als Skoda logo, en dan kun je eventueel met sticker weer wat doen. De A3 velgen bevielen mij verder prima, dus geen reden om dat te veranderen.
 

Timmer

Donateur
@JeSko :maakmegek: andersom, ik bedoel die met die velgen onder (meestal) vw's en audi rijden ;) ik heb vroeger nog wel eens actief deelgenomen aan meetings, en daar zaten best ferme uitvoeringen tussen :)

en altijd handig om ne poederlakker te kennen, ik moest maar eens een project beginnen waar ik zoiets vandoen heb :D
 

JeSko

Forumguru
@Timmer A

Ahzo nu snapek hem! :D Tuurlijk laat maar weten we werken wel iets uit, ik kan hier dingen doen gratis, mag tijdens men pauzes tijdens late shifts privé zaken doen, kost me niks. Heb hier al zelf mijn keuken handvaten gelakt, lantaarns, noem maar op.
 

JeSko

Forumguru
Velgjes natuurlijk voor men neus verkocht, zoektocht naar een leuk tweede setje gaat verder, jammer.
 

CDK

Forumguru
Jammer @JeSko, de bovenstaande foto was van de bandenspanningssensoren.
Bij Skoda zitten die er niet op, daar worden de ABS sensoren gebruikt om een afwijking in rolomtrek te detecteren.
 

Timmer

Donateur
Als de bagagenetten van een o3 passen in uw auto, heb ik nog wel een setje liggen dat weg mag. Ze passen niet in de mijne, ik heb een variabele koffer, en ik mankeer 2 ogen om ze te bevestigen :banghead:
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Bij Cargoods, was niet duur ook niet, zag prijzen voorbijkomen van 50 euro en meer, dan viel deze voor de helft goed mee. Ben de link aan het zoeken maar vind de mat nergens meer terug, enkel die voor de Sedan staat er nog op :pieker:

@Timmer

Geen idee of het past eigenlijk, zo'n net, denk inderdaad dat er niet veel verschil op zit.
 

Timmer

Donateur
Als der is een treffen is, moet ge ze maar eens passen ;) ik heb gezien dat er aftermarket netten bestaan voor een scala met VBF, dus eens kijken of er veel verschil zit tussen een scala en een o3 combi :tongue:
 

Timmer

Donateur
Hopelijk, ik wil eens deftige km's gaan malen, altijd zo rond de kerk momenteel... en ik ben wel benieuwd wat andere rijders met hun skoda's uitsteken, foto's is ook niet alles :(
 

JeSko

Forumguru
Dagje dierentuin was boeiend, maar vermoeiend, veel pret en leute gehad, de apen leken op papa, en de fiere pauw op mama, nog een hapje en wat light Cola, en dan weer naar huis met de Skoda, wat zit die toch zo fijn, en nu oogjes proberen open houden tot we weer thuis zijn....

Slaapzacht mijn oogappeltjes.:D

20200612_164758_copy_1459x1094.jpg
 

HarrieSkoda

Forumguru
Haha, leuk hoor.

War voor base voor maxicosi/autostoel heb jij? Is dat zo een die je een kwartslag kunt draaien?

Wij hebben nu 2 family fixes, die zijn ook erg fijn voor de maxicosi, maar vooruitlopend voor straks...
 

JeSko

Forumguru
Wij hadden er zo twee, deze zijn echter weggedaan na het ongeval met mijn Peugeot, stoelen die een ongeval gehad hebben mogen, ookal hebben ze geen schade, niet meer gebruikt worden , twee zo goed als nagelnieuwe stoelen naar de vuilnisbelt kunnen brengen toen. Bij het kopen van deze bewust geen met draaifunctie genomen, de achterste portieren zijn zo groot en de deur gaat zo ver open dat dit eigenlijk voor ons geen nut meer had. Scheelde toch 50 euro per stoel :)

Maxi Cosi gebruiken we nog af en toe voor de kleinste, maar ze zit beter in deze stoel en het is ook zo'n meegroeier, volledig kantelbaar etc etc.
 

leon-cupra

Forumguru
Hebben voor onze kids ook altijd zo een draaibare stoel gehad. Toch ferm gemakkelijk. Is een groot verschil of je een kind recht vooruit in een stoel kan zetten of dat je toeren moet uithalen.
 

JeSko

Forumguru
Ja het scheelt wel @leon-cupra maar voor ons gaat het prima zo. Vandaar bewust gekozen voor een uitvoering zonder. Ik betrapte mezelf er trouwens op dat ik de stoelen hun draaifunctie nooit gebruikte, dusja...
 

leon-cupra

Forumguru
Alles gaat, ook moeilijk, maar als je het gemakkelijker kan ....;)
Juist hetzelfde met zo een zitje voor een maxi cosi op te zetten zodat er geen gordel dient gebruikt te worden. Hebben er zo 1 versleten, stond terug snel een nieuwe in de wagen ...
 

JeSko

Forumguru
Ja dat is wel waar maar goed. Mijn vrouw heeft ze besteld en mij maakt het niet zoveel uit :) dat is gemakkelijk ja, sowieso zijn de Isofix varianten met zo'n basis beter dan Maxi Cosi's met gordelsysteem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan