[S2] Telefoonbediening Superb stuk?

miel

Actief lid
vanochtend een rit gemaakt en halverwege een stop gemaakt... vantevoren nog veel gebeld maar daarna staat er: telefoon wordt gestart...

verder niks...

iemand een idee hoe ik dat kan resetten/oplossen?
 

TooTall

Forumguru
Probeer eens opnieuw verbinding te maken, dus in de Maxidot je telefoon verwijderen, en opnieuw zoeken naar telefoon?
 

miel

Actief lid
als ik in de maxidot er bij kon komen zou ik dat doen, maar die telefoon toets doet helemaal niks meer.....
 

TooTall

Forumguru
Welke radio/navi heb je? Als je een Columbus hebt, probeer deze eens te resetten. dat doe je door <, > en i of het stersymbool tegelijk in te drukken.

Verder ook opletten dat je wagen op contact staat, stuurbediening werkt niet zonder. En ook zou ik de BT uitzetten van je GSM, auto op slot, half uurtje wachten, dan nog eens proberen.
 

TooTall

Forumguru
Amundsen resetten kan door hem even met rust te laten in een afgesloten wagen. Ik zou ondertussen je telefoon eens opnieuw opstarten. Wat je ook nog kan proberen straks, is in de maxidot "fabrieksinstellingen" te selecteren. Dit is normaal gezien alleen voor je instellingen zoals Coming/Leaving Home tijd, taal, eenheden etc. maar soms kan het helpen.

Denk er wel aan dat je deze instellingen dan terug moet zetten.
 

tist

Actief lid
Je gsm eens kompleet uitschakelen, dat was bij mijn schoondochter de oplossing.
Haar radio (skoda fabia combi) wou ook helemaal niet meer met haar tel werken, nadien geen vuiltje meer aan de lucht.
Een gsm kan ook in de fout gaan :jaja:
 
Bovenaan Onderaan