[S2] Speakers in Ambition Bussines Line

manuel1996

Nieuw lid
Hallo Allemaal,

Weet er iemand wat voor speakers of hoe het geluid klinkt de superb ambition of ambition bussines line ?

gr, manuel
 

Bakkertje

Forumguru
Dat is natuurlijk heel subjectief, wat de een mooi vind vind de ander niets. Tijdens de proefrit heb ik er naar geluisterd (comfort business line) en dat gaat voor mij, maar houdt niet over (mijn mening)
 

Skodadude

Actief lid
Manuel,

Zoals Bakkertje al aangeeft luistert iedereen op een andere manier naar muziek.
Hangt ook af van soort muziek, volume en rijgedrag.
Moet wel zeggen dat geluid met Audio Pack Plus (4 extra speakers in de achterportieren) het totale luistergenot wel verhoogd.
Bij veel zware baspartijen kunnen de speakers in het voorportier wat resoneren.
 

andrehj

Forumguru
Het gaat over de S2. Die heeft geen Audio Pack Plus. Tot een jaartje geleden was nog wel het 10 speaker Sound System verkrijgbaar, maar ook deze optie is om onduidelijke redenen door PON geschrapt (alleen nog standaard verkrijgbaar op de Elegance Business Line).
 
Ik rijd de Ambition Busineline en ik vind het geluid erg prettig ook als het harder staat. Het is zeker niet gelijkend aan het sound systeem, maar ik stel geen bijzondere eisen aan het geluid in een auto. Ik kan hem hard zetten zonder echte problemen of resonantie.
 

manuel1996

Nieuw lid
Oké, het klinkt wel positief:).

Zitten er achterin ook speakers ??

Ik rijd nu in een volkswagen golf variant 5 en daar heb ik alleen speakers voorin en dat wil ik bij me nieuwe auto toch anders hebben.
 
Bovenaan Onderaan