Dat was gisteren een leuk bericht. Ik ging er van uit dat ik de auto pas over ruim een week zou krijgen, maar gisterenmiddag belde de dealer om een afspraak te maken. Nu wilde het toeval dat ik gisteren naar het hoofdkantoor moest; dus heeft men bij Rijnwoud in Rotterdam geregeld dat ik de wagen in de late namiddag kon ophalen. Inmiddels heb ik er bijna 300 km opzitten. Het is een gigantisch verschil met de Renault Scenic. De minpunten zijn natuurlijk het slechtere zicht rondom, dat echter door de grote spiegels en de grafische weergave van de parkeersensoren weer geconpenseerd wordt. Het tweede minpunt vind ik de plaatsing van de cruise-control. De pluspunten zijn echter in de meerderheid. Ten eerste in de kleur zwart met de chroomaccenten een prachtige auto, het weggedrag is ten opzichte van de Scenic super. Wat tevens in positieve zin opvalt is de geluidsisolatie van de motor. Ondanks de "oude" TDI dringt er minder motorgeluid naar binnen dan bij de Scenic. Ik ben heel tevreden.:xyxthumbs: